J@9 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hei. Fikk et spm om jeg hadde noen tips ang et problem jeg aldri har vært borti.. Noen folk jeg kjenner har 4 brukere på en pc, 3 av dem kommer på nett uten problemer, mens den siste kommer ikke inn. Noen her som kjenner til dette problemet? Det har blitt fjerna div virus fra maskinen, men som sagt, så funker det jo på dem 3 siste brukerne. Håper dette ble postet i rett kategori Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Spørs hva oset er tenker jeg. Har den vista så kan det være en slags adgangskontroll som blokker noe dilldall. Prøvd å slette brukeren og lage den på nytt? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Han bruker XP. Han sa han hadde tatt backup av filene og sletta brukernavnet, og lagd det på nytt.. med samme problemer. *edit* Han sa nå at problemet kom etter oppdatering til IE8 Endret 30. mai 2009 av J@9 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Sjekk brannmurer og antivirusprogramvare, kan være noe der som blokkerer. Bytt nettleser! Opera, Firefox, Chrome er tre utmerkede alternativer til IE. Er brukeren administrator eller vanlig bruker? Gi den midlertidige rettigheter, og se hva som skjer da. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Klarer du å ping ut til nettet? Hvis ikke, se om kabelen er i orden, se i Device Manager som nettverkskortet er i orden, eventuelt oppdater drivere. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg har ikke tilgang til maskinen, da dette er noen folk som bor et stykke unna, og dem har ikke med maskinen. Ellers kunne jeg sett på den selv. Eneste jeg får gjort er å sende tipsene videre. Klarer du å ping ut til nettet? Hvis ikke, se om kabelen er i orden, se i Device Manager som nettverkskortet er i orden, eventuelt oppdater drivere. Som sagt, alle 4 brukere er på samme maskin, og 3 av dem kommer på nett. Så det kan umulig være noe feil med nettverkskort eller kabel. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 lol, beklager jeg leste feil. Oppfattet det som 1 av 4 bruker PCer...haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå