denix89 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Hei. Jeg dro ut bluggen som går fra døra og inn til bilen. og så satte jeg den på igjen men da har Vinduet på førersiden har sluttet å gå automatisk opp og ned, jeg må holde nede knappen får at den skal gå ned. men på pasasjer siden så fungerer det fint. noen som vet hva som kan være feil. Endret 31. mai 2009 av denix89 Lenke til kommentar
gxi Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Er muligens en kaliberingsprosess som må utføres for at styringen skal vite når vinduet er på bunn og topp. Avhenger av hvilken bil det er da. Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Det er mitubishi carisma 98 model. Og er det mulig at jeg kan gjøre det selv? Endret 31. mai 2009 av denix89 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Du har jo da selvfølgelig dratt ut noe som ikke er satt sammen igjen, så da må du bare finne ut HVA Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det kan også være at vindusheisen må initieres. Lukk alle dører på bilen og kjør vinduet helt ned og helt opp et par ganger. Husk å trykke bryteren "helt ut" i begge retninger (dersom det er flere trinn). Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 prøv og holde knappen inne et par sekunder etter at du har tatt vinduet helt ned før du kjører det opp igjen og gjør det sammel, er værtfall slik på flere biler jeg har vært borti Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det er slik at du må lære vinduet hvor toppen og bunnen er. Ta vinduet helt ned og hold inne knappen inne i 10-12 sekunder og gjør det samme når vinduet er helt oppe igjen. Da skal det fungere igjen. Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Tusen takk. Prøvde det gryterett sa. og nå fungerer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå