Brellaum Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Noen som vet hvor lang tid det tar før en tann dør helt og "detter" ut? Den ene siden av en jeksel har falt av og gjør til grader veldig vondt. Jeg har vanvittig tannlegeskrekk, begynner å brekke meg og freaker helt ut. Ikke så gunstig å brekke seg mens man trekker / rotfyller en tann.. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg helt seriøst vurderer å vente til tannen er død og jeg kan trekke den ut selv før jeg går til tannlegen og lar ham gjøre det. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det er en viss fare for ekle komplikasjoner ved å gjøre som du tenker. Det er heller ikke slik at en tann automatisk detter ut bare fordi den er død, den detter ut når tannkjøttet och kjeven er så rotten at de slipper taket om tanna. Derfor anbefaler jeg deg på det sterkeste å finne en tannlege som er god på pasienter med tannlegeskrekk. Du kan f.eks få en "likegladpille" før du setter deg i stolen. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hvis du har sånn tannlegeskrekk, kan du også få narkose.. Lenke til kommentar
Brellaum Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Narkose koster så vidt jeg vet det hvite ut av øyene i tillegg til selve trekkingen av tannen. Jeg får ta det til vurdering, har hørt om lystgass og, skal undersøke mulighetene. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå