tkm Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg har fått et virus som ikke ser ut til å la seg fikse. Det har sperret tilgangen min til så og si alle antivirus-sider, og programmer som Malwarebytes og Combofix vil ikke la seg kjøre (Malwarebytes kjører, men henger seg etter en stund). Så jeg ser siste utvei til å formatere og innstallere windows på nytt. Problemet mitt er at jeg ikke har tilgang på en ekstern cd/dvd-rom. Hvordan kan jeg da få innstallert windows? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Kan dette være relevant lesestoff for deg? http://kurtsh.spaces.live.com/blog/cns!...!1665.entry Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Vis du ikke har cd rom , kan du jo lagre windows 7 rc på en usb og innstalere det, vet ikke om dette krever at du har os fra før.. edit: bomma heftig, sorry Endret 1. juni 2009 av FreezedOil Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Lol@FreezedOil! Problemet er nok heller at denne pcen IKKE HAR cd-rom. Når du kjøper en pc uten cd-rom møter du på dette problemet før eller siden. Beste løsningen er å kjøpe en ekstern cd-rom. Ellers finnes det sikkert nok av gratis Linux distroer som kan innstalleres fra en minnebrikke om ikke du vil spandere på deg en ekstern cd-rom. Du kan også ringe HP business support og spør om de kan sende den på verksted for å gjøre dette. Da vil du være uten denne pcen i ca 2 uker tenker jeg, men de vil sikkert gjøre det gratis. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ser du på den linken over, så kan du bruke den metoden, med USB, så lenge du har en annen PC du kan kopiere innholdet over fra DVD til USB. Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 oi sann.. sorry.. endret posten før jeg fant ut at noen hadde foreslått det før meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå