Swiffy Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hei, som title sier så har jeg da mistet 2-3 filer. Jeg spilte cs men jeg lagget endel så jeg restartet pcen, når jeg skulle logge på kom det at pcen ikke klarte og logge på den orginale brukeren og jeg ble logget inn på en annen bruker. Så jeg dro ut mappene fra min orginale bruker via Users -> "navn" -> Skrivebord og jeg dro ut mappene jeg hadde behov for. Når jeg logget inn på pcen neste dag så har jo mappene såklart forsvunne fra min orginale bruker som jeg ble logget inn på og jeg har søkt etter og finne de men finner de ikke, jeg har også sjekket andre "brukere" på min datamaskin men finner de heller ikke. Jeg dro ut mappene fra min orginale bruker's skrivebord til den andre brukeren's skrivebord. Hjelp om dere har noe clue på hva dette kan være eller hvordan jeg kan recover dem og få dem tilbake. Var litt usikker med posting i dette forumet men jeg går får det. Takk -Espen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Kan du starte pc-en i sikkerhets modus og sjekke alle mappene i "users" etter mappen? Evnt. Sette på "Show hidden files" Lenke til kommentar
Swiffy Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Kan du starte pc-en i sikkerhets modus og sjekke alle mappene i "users" etter mappen?Evnt. Sette på "Show hidden files" Prøvde det men fant ingenting.. :/ Fler? Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Du kan jo prøve å søke etter de. Hvis det ikke fungerer så er de antageligvis borte for alltid. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Du har sikkert blitt pålogget med en midlertidig bruker. Når du får denne beskjeden står det når du logger på att alle endringer gjordt vil IKKE bli lagret. Se etter mappen TEMP under Documents and Settings (XP) eller Users (Vista, W7) Får å finne igjen mappen, må du nok få tak i ett slags gjenopprettingsprogram. Se artikkel her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå