DaXoN Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ok jeg har nå i en 2+ uker hostet en god del og vært opp og ned veldig mye i formen, Dette er det siste som har skjedd og jeg fatter ikke helt hva som er galt 2 ganger på 1 uke har jeg hostet / spyd blood Nå skjedde det siste får 1 time siden og da sprengte jeg også et bloodkar i øyet Jeg høster også en god del og vet ikke helt hvorfor jeg har ikke feber som jeg vet om og jeg har ikke noen typiske allergier som kommer mot sommeren som pollen Håper noen har noen ide hva dette kan være ettersom det begynner og bli ganske plagsomt og ubehaglig =/ Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 For sikkerhets skyld bør du ivertfall oppsøke lege. Her er noe den kan vere da: Luftrørsbetennelse - en virusinfeksjon som ofte medfører svært plagsom hoste og sårhet i brystet Sykdommer i de øvre luftveier Neseblødning - blør også bakover til svelget slik at blod hostes eller harkes opp Bihulebetennelse - kan også blø og medføre at blod harkes opp Lungebetennelse Blodpropp i lunge (lungeemboli) Lungekreft Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Dette hørtes da veldig dramatisk ut. Hvorfor i all verden har du ikke oppsøkt lege? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Enig med krokeen, selv om det er forholdsvis dramatisk å nevne lungekreft og lungeemboli. Jeg antar at du er ganske ung. Oppsøk lege, ikke noe å vente med. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Enig med krokeen, selv om det er forholdsvis dramatisk å nevne lungekreft og lungeemboli. Jeg antar at du er ganske ung. Oppsøk lege, ikke noe å vente med. jeg er 21 blir 22 i sommer så ja jeg er ganske ung Jeg vet ikke jeg har vært vant med og være syk tipper jeg så aldri summet meg til og gjøre det, men bør vel ta turen og sjekke, =) og ja håper ikke det er lungekreft 0_O ville hm sugd litt kan man si Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 oppdatering på formen uka er over og enda ikke vært hos legen noe jeg angrer nå, -.- har bestilt time nu og skal der om noen timer basicly, spydde så kraftig + hoste at jeg "smuldret" opp det hvitet nede i øyet og det kom bloodig veske ut hostet opp menge blood + begynnte og blø neseblood litt, vond hals vond nese og et helvetes hodepine + røde øyne.. Men lege snart så håper de har noen bra nyheter=) Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) hold oss oppdatert! :O hva er bra nyheter? at dem finner hva som er feilen? Endret 2. juni 2009 av probin Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 hold oss oppdatert! :Ohva er bra nyheter? at dem finner hva som er feilen? Bra nyheter er at de finner ut hva som er galt og at jeg ikke dør av det xD hehe =) og nei jeg røyker ikke ^^ 1 time til legen nu Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 For min del høres det ut som dette er grunn til å komme rett inn på legevakta. Men siden du har bestilt time, og det bare er en time til så er det vel greit. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Krysser fingrene for deg Du får komme med oppdatering når du har vært hos legen. Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 what happened? Spør om det samme, er veldig spennt her nå Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 høres ut som kreft spør du meg lykke til! Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Da har jeg kommet ifra legen og sovet =) Hadde indre blødninger i øyene Og en enda kraftigere hoste som gjør at kroppen blir mere og mere vond x) hehe Men de tok bloodprøver av meg og venter på resultater =) og skal ta rønken imorgen får og se om de finner noe mere der Så formen er akkurat nå minus 10 men har fått meg paracet mot hodet så da hjelper det litt Lenke til kommentar
Right Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det høres ikke godt ut. Bra du kom deg til legen! Får håpe de finner ut hva det er, og at det ikke er for alvorlig. oO Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 For en historie :O ble jo skuffet over at det ikke var mer å lese ^^ Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 For en historie :O ble jo skuffet over at det ikke var mer å lese ^^ vet ikke om det var bra eller ikke xD men kommer opptatering når jeg vet mere =) håper de finner ut av det snart Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 oppdatering får dagen var hos rønken idag og tok bilder men ingen resultater før fredag enda ikke hørt noe ifra legen og det har kommet mere blood rundt øynene nå som begynner og bli plagsomt =) Men får svar på det meste på fredag Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 oppdatering får dagen var hos rønken idag og tok bilder men ingen resultater før fredag enda ikke hørt noe ifra legen og det har kommet mere blood rundt øynene nå som begynner og bli plagsomt =) Men får svar på det meste på fredag Forresten, visst du har overkilla litt på Ibuxen så kan det faktisk skape indre blødninger. Men regner med at du ikke driver med sånnt da Lykke til, blir spennende å høre mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå