Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Skal dyrke tobakk

Anbefalte innlegg

Nye bilder av plantene mine :)

bilde0079.jpg

bilde0080.jpg

Haha, hadde litt hastverk.. Måtte plante noen av dem i et skrin, pga at plantene har begynt å spire seg ihop..

bilde0081.jpg

bilde0082.jpg

Har nesten ikke mer plass på rommet mitt, men har bestilt en HPS pære, så snart kan jeg flytte dem til et lite hjørne av rommet mitt..

Edit:

har merket at noen av bladene på plantene har fått en hvit farge på tuppen.. Noen som vet hva det er?:p

- Sinces

Endret av Sinces
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, bra jobba.... henger meg på her :!:

Hehe, forhåpentlivis kommer jeg til å lage en guide om å dyrke tobakk.. Om hele prosessen (inkl kurering osv..) går som planlagt;)

Alle plantene kommer til å få sin egen blomsterpotte etterhvert, var litt hastverk.. Måtte fjerne dem fra koppene før det var forsent.. Røtene hadde begynnt å spre seg over alt, så det ble med andre ord nesten umuli å ikke ødelegge røter osv..

- Sinces

Lenke til kommentar

Har fått selve HPS Pæren i Posten, men jeg har ikke E40 Sokkel... :( Har sjekket desperat på mange forskjellige nettsider og har ikke funnet en eneste en..

Designbelysning har da, men de er stengt til 2.August..

Mer bilder kommer snart!

- Sinces

Lenke til kommentar
Har fått selve HPS Pæren i Posten, men jeg har ikke E40 Sokkel... :( Har sjekket desperat på mange forskjellige nettsider og har ikke funnet en eneste en..

Mer bilder kommer snart!

- Sinces

IIIIK!!

Du ha ballast hvis du har kjøpt HPS og ikke CFL!!!

Lenke til kommentar

Mer bilder kommer snart!

- Sinces

IIIIK!!

Du ha ballast hvis du har kjøpt HPS og ikke CFL!!!

Uff... :thumbdown:

Jaaaja.. Får heldigvis lønning igjen snart så..

Men e.. Visst jeg kjøper f.eks en Ballast som er en 600Watts da? vil det funke på 400Watts lampen min?

Fant en fyr som selger en Digtial 600W Ballast til sikkert under 1000kroner på Norcan.

- Sinces

Lenke til kommentar

Men e.. Visst jeg kjøper f.eks en Ballast som er en 600Watts da? vil det funke på 400Watts lampen min?

Fant en fyr som selger en Digtial 600W Ballast til sikkert under 1000kroner på Norcan.

- Sinces

Tipper du må ha samme watt på pære som ballast.. er ikke sikker men siden du har vært innom NorCan så er vel det like greit å spørre der :)

Lenke til kommentar

- Sinces

Tipper du må ha samme watt på pære som ballast.. er ikke sikker men siden du har vært innom NorCan så er vel det like greit å spørre der :)

Jepp 400watts pærer vil ikke passe i 600watts.. Hvertfall sann det var hos lys armaturer..

Men forhåpentlivis så får jeg en armatur med ballast denne uka, må nesten få den lampen opp så snart som muligt:p 5 potter får ikke sol i det heletatt så..

Bilder:

mg0230f.jpg

mg0237h.jpg

Som dere ser, desse som er helt innerst får ikke nok lys, menst det som er ved vinduet får det..

- Sinces

Lenke til kommentar
Jeg må følge med! Har planer om å skaffe meg litt mer planter i leiligheten min! =) Hvordan er det med lukt? Lukter det røyk av disse?

Det lukter ingenting (vanli gress lukt.. Vet ikke helt hva rosene lukter) er bare litt klissete, pga nikotin på dem.

Vet ikke helt om du får nikotin ved å ta på dem, men anbefaler å holde barn vekke i fra dem:p

- Sinces

Lenke til kommentar

Oppdatering..

Har sendt tilbake armaturen, da den va veldig svær i forhold til hva jeg tenkte meg, haha:p

Men har skaffet meg en E40 sokkel, og så får jeg en CFL pære i morgen.. rigger den opp da.

Sliter også litt med budsjettet, så har ikke fått tak i flere potter.

img0279sff.jpg

- Sinces

Endret av Sinces
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...