adale Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg satte nylig opp 2 PCer med et MSI-6570 ATX hovedkort. AMD XP2200 prosessor ble installert. Kortet har integrert nVidia skjermkort på 8 X AGP. I dag var skjermen bare helt svart når jeg startet den ene maskinen opp. Jeg testet med en annen skjerm og restartet maskinen. skjermen var like svart. Har det integrerte skjermkortet tatt kveldn allerede? Jeg skal være ærlig nok til å innrømme at en av skruene ikke er skrudd skikkelig inn i hovedkortet. Det er slik, fordi jeg brukte for stor skrue som ødela gjengene og samtidig gjorde at jeg ikke kunen skru skruen ut igjen. Dette spurte jeg om tidligere her i forumet, men jeg ble forsikret av noen om at det ikke var et problem og at det ikke kunne medføre noe. I tillegg mangler det en skrue i et av de ledige ATX-hullene for å feste hovedkortet. Så skal jeg sende kortet inn til leverandøren eller er det noe annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Høres ut som du har hatt max uflaks ja... Men du kan jo starte med å resette bios, ta ut batteri frakoble alt og sette alt inn igjen... Forhåpentligvis så hjelper dette... Lenke til kommentar
adale Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 får vel prøve det, så har jeg gjort alt... Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 En eventuelt siste ting er å passe på at strømmen også har blitt helt frakobla, av og til så har en enkelt kortslutning stoppa psu, slå av helt psu og trekk ut kabelen en stund. Sett så på igjen... Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå