smeck Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Halla. Skal ha ny mobil, og valget mitt står nå mellom disse to fra SonyEricsson. Innholdsmessig er de vel "ganske like", og jeg har vært rundt i butikker og tatt/trykket litt på begge, men klarer ikke helt å bestemme meg. Dette fordi jeg liker tastene på W760 best og oppfatter den også muligens som en mer påkostet og solid telefon. Samtidig er jo W595 en nyere mobil, har større medfølgende minnekort og koster også litt mindre. Akkurat de få kronene det er snakk om har ikke så mye å si (under 500 kr), men jeg skulle gjerne hørt hva noen som har hatt/har begge disse kan si om hva de ville valgt og hvorfor. Sikkert mange som har én av dem og som også forhåpentlig er fornøyde med dem, men jeg hadde håpet at det er noen som har brukt begge kan komme med noen gode argumenter som overbeviser meg om hvem av de to jeg burde velge Er det noen som har noe spes å si om W760 så er det også selvfølgelig velkomment. Det er nemlig nesten ingen av ekspeditørene i butikkene jeg har vært som kan si meg noe spes om akkurat den mobilen. smeck Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 W760 har GPS det har ikke W595 ellers så blir det samme trille hvem du velger. Jeg har W595 og W715 og liker selvsagt sistnevte best grunnet design og størelse. Av W595/W760 hadde jeg kjøpt W595 for den ser rett og slett penere ut og kanskje er hakket bedre på musikk men trenger du GPS så er jo saken veldig grei da velger du W760. Begge er gode telefoner selv om batteritiden ikke er i nærheten av hva Sony oppgir 3-4 timer samtaletid over 2G nette er mer korrekt en 9... Lenke til kommentar
smeck Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 W760 har GPS det har ikke W595 ellers så blir det samme trille hvem du velger. Jeg har W595 og W715 og liker selvsagt sistnevte best grunnet design og størelse. Av W595/W760 hadde jeg kjøpt W595 for den ser rett og slett penere ut og kanskje er hakket bedre på musikk men trenger du GPS så er jo saken veldig grei da velger du W760. Begge er gode telefoner selv om batteritiden ikke er i nærheten av hva Sony oppgir 3-4 timer samtaletid over 2G nette er mer korrekt en 9... Takk for kjapp respons. GPS-en har mindre betydning for meg og jeg er vel egentlig litt enig i at W595 ser pen(ere) ut, men akkurat der er jeg litt i stuss. Det er noe med formen/de litt runde kantene på 760-en som tiltaler meg men samtidig er nedre delen av den mobilen (høytalerne og at telefonen har en "knekk" bakover)ikke så smekkert. Musikkkvaliteten er viktig, så jeg tror muligens jeg går for W595-en, i svart farge.(den feteste fargen, mener nå jeg). Uttalelsen din hjalp meg en del på vei her, så takk for den smeck Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Du har her valget mellom en veldig problemfylt telefono (W760) og en ganske så feilfri telefon (W595). Siden forskjellene på de er ganske så små og GPS ikke er noe must for deg ville jeg uten tvil valgt W595. W760 har problemer med f eks at ladekontakten følger ut med laderen og software-problemer i hopetall! Det er dessverre ikke i alle tilfeller en software-oppdatering hjelper på problemet heller. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Vi har hatt en del service og reklamasjoner på W760 hos oss alt ja. Men W595 er langt bedre. Geit nok så har W760 GPS, men den er også elendig i mine øyne. Jeg stemmer for W595 eller eventuelt W715 om man ønske gå opp i pris. Lenke til kommentar
JonGR Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har idag w595, etter att jeg slet med problemer hos min w760i, vel, anbefaler egentlig w595, sjølv om forsjellen ekje stor. Skal sjølv ha meg ny no å vekje ka ej skal ha XD mn jeg skal ha kamra denne gangen;) Lenke til kommentar
smeck Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Du har her valget mellom en veldig problemfylt telefono (W760) og en ganske så feilfri telefon (W595). Siden forskjellene på de er ganske så små og GPS ikke er noe must for deg ville jeg uten tvil valgt W595.W760 har problemer med f eks at ladekontakten følger ut med laderen og software-problemer i hopetall! Det er dessverre ikke i alle tilfeller en software-oppdatering hjelper på problemet heller. Vi har hatt en del service og reklamasjoner på W760 hos oss alt ja. Men W595 er langt bedre. Geit nok så har W760 GPS, men den er også elendig i mine øyne. Jeg stemmer for W595 eller eventuelt W715 om man ønske gå opp i pris. Jeg har idag w595, etter att jeg slet med problemer hos min w760i, vel, anbefaler egentlig w595, sjølv om forsjellen ekje stor... Var ikke klar over at W760 har datt en del problemer, både hardwaremesssig og med softwaren. Lover jo ikke bra, akkurat. Amobil.no har jo anbefalt modellen, så dette var jo litt kjipt å høre men samtidig veldig greit å få vite om problemer som noen har opplevd, og av folk som kjenner disse modellene fra praktisk bruk over tid. Utifra hva dere nevner her, så kan det (og bør vel gjerne også), bli en W959 på meg. Er jo klar over at dette er en veldig populær telefon (sikkert ikke uten grunn) og at mange har den. Liker i utgangspunktet ikke å ha en make mobil som halvparten av de jeg treffer har, men samtidig ønsker jeg jo ha en mobil som har en del tekniske funksjoner uten å koste skjorta, er god på musikk/teksting og gir inntrykk av kvalitet/ok byggematerielaer. Takk for konstruktive tilbakemeldinger. De har nok lagt den berømte tungen på vektskåelen mellom disse to ganske like mobilene, for min del. smeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå