hitokiri Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Google hevder det vil komme et dryss med Android-telefoner før nyttår. Les mer Lenke til kommentar
baalzam Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Konge! =D Jeg gleder meg til å se hvor bra de nye er. Personlig synes jeg HTC Dream har svært få mangler, så lurer fælt på hvordan de skal klare å overgå den! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Konge! =D Jeg gleder meg til å se hvor bra de nye er. Personlig synes jeg HTC Dream har svært få mangler, så lurer fælt på hvordan de skal klare å overgå den! Lage en uten de få manglene ? : 3 Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Det er mange produsenter som har sagt at de ønsker å slippe Android-telefoner Denne setningen lurte meg ved første øyekast. Mange produsenter vil helst slippe å gi ut disse telefonene? Samme setning kan bety to helt forskjellige ting Men slipper man egentlig mobiler? Endret 30. mai 2009 av Marcyss Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Wow! Jeg hadde håpet på mange alternativer men SATAN så mange det skulle være da. Nei, ingen tvil om at Android kommer til å overta markedet. Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 18 telefoner i år.. Fint det.. men vi kommer ikke til å se noen av dem i Norge. Jeg er glad for at HTC slipper Magic her. Synes det er spennende at så mange produsenter velger å lage telefoner med Android. Det er liten tvil om at Android kommer til å klore til seg en bit av markedet. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det kommer nok en masse tlf med Android. Personlig har jeg satt alle mobilkjøp på vent nå i påvente av hva som kommer av tlf med Andriod. Et av mine krav er et ok kamera med blitz og autofokus, det er litt for lite å velge i nå, men om et år er det sikkert en masse gode Android tlf. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ja, en android kamera telefon (med kompakt kamera optikk) hadde vært min drømmetelefon. Lenke til kommentar
labrekke Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Google er fantastisk smarte. Å lage et godt operativsystem som åpen kildekode og gjøre det tilgjengelig for de som vil bruke det, er rett og slett genialt og eneste "medisinen" for å ta inn på/ta igjen Apple. Gleder meg til slutten av året når vi ser fullt av Android-telefoner på markedet (forhåpentligvis også i Norge) med applikasjoner som Skype, Spotify osv osv. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Min HTC S710 synger på siste verset nå. Blir android etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg