V5R1X Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Først og fremst, jeg VET hvilken sang jeg vil ha tak i, altså "John Orr The Arsonist" med bandet "And Then There Were None". Historien er som følger: Før dette bandet kom ut med sitt nyeste album "Who Speaks For Planet Earth", så hadde de spilt inn to sanger (en av de var John Orr The Arsonist), men når de gav ut det nye albummet så hadde de spilt inn sangene på nytt (til dårligere versjoner, ifølge min smak). Jeg har trålet nettet for å finne ut om den gamle versjonen av "John Orr The Arsonist" tilbys lovlig (eller ulovlig) noe sted, uten hell. Jeg har prøvd å kontakte bandet via myspace og youtube uten å få svar vedr. om man kan få tak i den gamle versjonen et sted, men fortsatt ikke noe hell. Jeg har funnet en youtube-video med den gamle versjonen, og jeg har prøvd å rippe lyden fra den, men lydkvaliteten derifra er jo ikke akkurat noe å skryte av. (Jeg har prøvd å kontakte makeren av youtube-videoen uten å få svar) Dette er sangen jeg er ute etter: Se filmen hos Youtube Dette er den nye versjonen av sangen, som jeg ikke vil ha: Se filmen hos Youtube Det jeg altså trenger hjelp til er å lokalisere den gamle versjonen av denne sangen i digitalt format. Jeg er ikke veldig optimistisk mtp. at noen her kan hjelpe meg, men det er verdt et forsøk. Takk for at noen eventuelt prøver å hjelpe meg i hvert fall. Endret 30. mai 2009 av J-Core Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Youtubeutgaven av låta di har vell kanskje ett noe crappy lydspor, men går alltids ann å rippe musikken fra youtube ganske enkelt. Cucusoft Video Converter duger bra til dette. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 http://www.imeem.com/people/QWSF8rR/music/...r-the-arsonist/ En bedre link ihvertfall. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Jau, programmer for ripping fra YouTube er greit nok... Takk for linken, Blåbær. Det "morsomme" er at iTunes-linken som er på denne (gamle) versjonen av sangen lenkes til den nye versjonen i iTunes Store... meh... Skulle hatt et bra program for ripping fra lydkortet nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå