united90 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Har hatt en deltidsjobb på en dagligvarebutikk i Oslo i ca 1 år og for det meste sittet i kassen. Har nå fått et tilbud om å bli kveldssjef. Dvs at jeg må ha post i butikk opplæring+tipping og ha ansvaret for butikken om kvelden med låsing/stenging av dører. Planen er å jobbe noen kvelder i uken. Har i dag vanlig tarifflønn, rundt 120 tror jeg+UB. Det jeg lurer på er om det er vanlig å få lønnsøkning når man får mer ansvar i butikken som for eksempel kveldssjef? Bør jeg spørre om dette dersom de ikke tilbyr meg mer i lønn? På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 http://www.butikksjef.com/Lonn.html Der er satsene, men det står desverre ingenting om hva man får som "kveldssjef". Du får som sagt tillegg for UB, men med en så (desverre) dårlig lønn som 120,- timen burde du etter min mening få økt lønn for økt ansvar. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Tror det skal følge med et tillegg på 6,- per time når du er låseansvarlig. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hos oss (coop mega) trur jeg du får et tillegg på 70-80 kroner per gang du er låseansvarlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå