Gå til innhold

Tømte iPod for strøm, nå slår den seg ikke på igjen.

Anbefalte innlegg

Har sett mye på film på iPoden, og tømte den for strøm. Nå, når jeg putter i ladekabelen slår ikke iPoden seg på. Selv etter rundt 30-60min med "ladding"

:wallbash: Hva kan være problemet? Har sjekket at ladekabelen fungerer på en annen iPod (Nano)

Har en iPod Touch 2g.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett mye på film på iPoden, og tømte den for strøm. Nå, når jeg putter i ladekabelen slår ikke iPoden seg på. Selv etter rundt 30-60min med "ladding"

:wallbash: Hva kan være problemet? Har sjekket at ladekabelen fungerer på en annen iPod (Nano)

Har en iPod Touch 2g.

Hold ''hjem knappen og ''power off button'' (den på toppen) i ca. 5 sek til det kommer opp logoen på skjermen, så slipper du den øverste knappen (power off button) da holder du bare inne hjemmknappen. når du holder hjemmknappen inne kobler du den til ipod laderen (helst i pc'en!!) dette fører til at ipoden går i gjennoprettings modus, men tro meg, det funker. jeg har fucka opp ipoden min flere ganger etter å ha jailbreaka den, men når jeg gjør denne prosessen funker den alltid igjen. lykke til!!

Lenke til kommentar

Har en iPod Touch 2g.

Hold ''hjem knappen og ''power off button'' (den på toppen) i ca. 5 sek til det kommer opp logoen på skjermen, så slipper du den øverste knappen (power off button) da holder du bare inne hjemmknappen. når du holder hjemmknappen inne kobler du den til ipod laderen (helst i pc'en!!) dette fører til at ipoden går i gjennoprettings modus, men tro meg, det funker. jeg har fucka opp ipoden min flere ganger etter å ha jailbreaka den, men når jeg gjør denne prosessen funker den alltid igjen. lykke til!!

Prøver, men logoen kommer aldri opp.

Lenke til kommentar

Har en iPod Touch 2g.

Prøver, men logoen kommer aldri opp.

skru av ipoden først, hold topp knappen nede og skru den av, dermed gjør du greia jeg skrev til deg

Lenke til kommentar
Har du i det hele tatt lest topic?

Jeg får den ikke på, hvordan skal jeg kunne slå den av da?

ok, ok skjønner, men hvis ingen av de tingene jeg foreslo fungerte, så kan ikke jeg hjelpe deg lenger ass, men hvis du ikke har jailbreaka ipoden din, så kan du jo levere den til reperasjon, men hvis du har jailbreaka den er du SCREWED! nei, men serriøst, jeg har gjort det jeg kan... lykke til videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...