Gå til innhold

"Utrolig" billig GeForce4 Ti4200-8X 128MB?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sry for å si det Hydrolift , men hadde ikke du kjøpt deg ett  

 

Hercules 3D Prophet 9700PRO

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...0268&highlight=

 

 

 

Eller tar jeg feil på noen måte?   8)  :o  :evil:

 

For å gjøre det helt klart. Jeg sitter faktisk med det oppsettet du refererer til 8) Men det skjermkortet skal ikke JEG ha. Pappa skal ha det, i en kontor pc, til en billig penge! Ikke kom med at det er overkill eller noe i den duren. Svar på TOPIC!

Lenke til kommentar

 

Vel, jeg satt og spilte "Line of Sight - Vietnam" i helgen på LAN, og det krevde DX9 for å starte, så spillene begynner å komme. Ingen grunn til å kjøpe gamle ting når man får nye ting med flere muligheter til samme pris.

Regner her med at du mener Dx9 innstalert, ikke støtte for det i hardware.

Ellers er jeg temelig sikker på at det tar tid før Dx9 støtte er nødvendig, se på hvor få spill som bruker Dx8. Selv om Cs CZ ikke er noe grafisk kjempe, gir den en greit bilde på hva vi kan forvente oss av "mainstream spill", og den krever ikke mer en Dx6 støtte i hardwaren. Så den gangen du må ha et Dx9 kort, er de kortene vi har i dag utrangert, og i alle fall de i den prisklassen vi snakker her.

 

Edit: Sry, men må bare si det. Hercules 3D Prophet 9700PRO i en kontor Pc sårer meg.

Lenke til kommentar
Sry for å si det Hydrolift , men hadde ikke du kjøpt deg ett  

 

Hercules 3D Prophet 9700PRO

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...0268&highlight=

 

 

 

Eller tar jeg feil på noen måte?   8)  :o  :evil:

 

For å gjøre det helt klart. Jeg sitter faktisk med det oppsettet du refererer til 8) Men det skjermkortet skal ikke JEG ha. Pappa skal ha det, i en kontor pc, til en billig penge! Ikke kom med at det er overkill eller noe i den duren. Svar på TOPIC!

 

Er vel egentlig ett perfekt kort om han absolutt ikke vil legge noe mer penger i ett skjermkort.... :o

Lenke til kommentar

 

Vel, jeg satt og spilte "Line of Sight - Vietnam" i helgen på LAN, og det krevde DX9 for å starte, så spillene begynner å komme. Ingen grunn til å kjøpe gamle ting når man får nye ting med flere muligheter til samme pris.

Regner her med at du mener Dx9 innstalert, ikke støtte for det i hardware.

Ellers er jeg temelig sikker på at det tar tid før Dx9 støtte er nødvendig, se på hvor få spill som bruker Dx8. Selv om Cs CZ ikke er noe grafisk kjempe, gir den en greit bilde på hva vi kan forvente oss av "mainstream spill", og den krever ikke mer en Dx6 støtte i hardwaren. Så den gangen du må ha et Dx9 kort, er de kortene vi har i dag utrangert, og i alle fall de i den prisklassen vi snakker her.

 

Edit: Sry, men må bare si det. Hercules 3D Prophet 9700PRO i en kontor Pc sårer meg.

 

Det skjermkortet jeg skal kjøpe skal være til PAPPA sin pc. For all del. 9700Pro i en kontor pc, der litt SYKT :wink:

Lenke til kommentar

 

Vel, jeg satt og spilte "Line of Sight - Vietnam" i helgen på LAN, og det krevde DX9 for å starte, så spillene begynner å komme. Ingen grunn til å kjøpe gamle ting når man får nye ting med flere muligheter til samme pris.

Regner her med at du mener Dx9 innstalert, ikke støtte for det i hardware.

Ellers er jeg temelig sikker på at det tar tid før Dx9 støtte er nødvendig, se på hvor få spill som bruker Dx8. Selv om Cs CZ ikke er noe grafisk kjempe, gir den en greit bilde på hva vi kan forvente oss av "mainstream spill", og den krever ikke mer en Dx6 støtte i hardwaren. Så den gangen du må ha et Dx9 kort, er de kortene vi har i dag utrangert, og i alle fall de i den prisklassen vi snakker her.

 

Man trenger DX9 installert ja, noe som betyr at spillet bruker enkelte DX9-funksjoner. Har man da et kort som støtter DX9 i hardware så avlaster man software-simulering, og det må jo kunne sies å være en fordel. Poenget mitt er at hvis man kan få DX9-støtte for omtrent samme prisen så velger man det siden det allerede nå begynner å gi fordeler. Men for all del: DX9-støtte i HW er nok ikke et must før om et års tid eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...