Mawrick Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ikke så mye å si om bildet, men hva er positivt/negativt med bildet?.. (Blir det for mye "skog")? Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Dette likte jeg, var litt vel mørke partier i trærne (tipper det er tatt i sollys) og disse kyrne syns jeg skulle sett mot deg (joda veit det ikke er så mye å gjøre med) Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Friskt bilde, kjenner sommervarmen. Eneste ville vel vært å kanskje hatt litt mer "ku" med (fått med mer av kuene) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Lite kyr og mye natur. Ikke noe galt i det, men når kyrne var motivet er det litt rart at vi bare ser hodet på de. Tror kanskje jeg ville sluppet inn litt mer lys også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Dette bilde er hverken eller og både og. Det positive først: En ku ser mot oss og de andre vender rompa til. Bra farger og kontraster. Det negative: Altfor mye rundt. Forgrunnen ødelegger mest fordi kuene er nede i gropa. Litt for mye bakgrunn forgrunn. Hadde vi vært nærmere kuene (uten bakken foran) så hadde det vært OK. Tom edit: grov tyrkleif Endret 29. mai 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Takker for tilbakemeldingene. @tomsi42: jepp, er nok enig med deg i de tingene der...... Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 er det bare meg eller er bildet veldig skjeivt? blir veldig forstyrrende når en ser på trærne i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå