Storfjarp Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 God dag! Jeg er ikke veldig dreven på PhotoShop, men kan litt basics og lærer meg selvø. Så jeg holdt på og testet litt på PhotoShop med et bilde jeg er veldig glad i. Når jeg skulle gå, lukka jeg bare PS og bildet jeg lekte meg med ble lagret som original! NOEN som vet hvordan jeg får tilbake bildet mitt? Vær så snill og kom med forslag! -TakkTakk Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 windows har jo recovery funksjon dersom du ikke har deaktivert det. (og gitt at mappen med bilder er lagt til). Da høyreklikker du properties og previous versions. Dette er selvfølgelig avhengig av OS. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har duskrevet over bildet; så er toget gått. Hvis ikke du har originalen et annet sted. Tom Lenke til kommentar
Storfjarp Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 windows har jo recovery funksjon dersom du ikke har deaktivert det. (og gitt at mappen med bilder er lagt til).Da høyreklikker du properties og previous versions. Dette er selvfølgelig avhengig av OS. Dette hørtes iteresant ut, men hvor velger jeg properties? Skal jeg høyreklikke ikonet til bildet og velge egenskaper? Fant ingen ting der. Evt. hvor finner jeg det? Foreløpig TUSEN takk for svar! Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hvilken versjon av Windows har du? Har du Vista/W7 beta er det en sjanse for at du har en Shadow Copy liggende som du kan hente frem. Jeg vet ikke hvordan det er på XP i og med at jeg ikke har brukt XP på år og dag. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 høyreklikk på mappen eller partisjonen, så vel egenskaper/properties Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå