Lucho Gonzalez Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 jeg tenker at jeg skulle ha hatt en click kontrol så jeg kunne stoppe det øyeblikket, å bare se på henne, ikke noe ant. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Humor? nesten? siden man tenker mye på det elle diskutere det med vennen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 "hva tenker du på når du ser ei jævlig fint jente " Please. Tenker som regel "jeeeez" eller "wow, men dama mi er finere " Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Kan ikke du bare be henne stille seg foran deg? edit: Og jeg tenker at Wikipedersen lyver/er homo/savner dama si så hardt at det gjør vondt. Endret 29. mai 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kan ikke du bare be henne stille seg foran deg? edit: Og jeg tenker at Wikipedersen lyver/er homo/savner dama si så hardt at det gjør vondt. Yep. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Kan ikke du bare be henne stille seg foran deg? edit: Og jeg tenker at Wikipedersen lyver/er homo/savner dama si så hardt at det gjør vondt. ja ass, helt enig med deg der, må være homo/ lyver, man skulle ha hatt kun 5 min med hver jente Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Vent til du blir litt eldre du justlike.... (Nei, jeg vet ikke alderen din, men tolker det utfra måten du skriver på) Endret 29. mai 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Vent til du blir litt eldre du justlike.... (Nei, jeg vet ikke alderen din, men tolker det utfra måten du skriver på) Vent til du blir litt eldre du Wikipedersen.... Så vil du lære at det går ann å være borte fra dama uten å bli gal av lengsel (Nei, jeg vet ikke alderen din, men tolker det utfra måten du skriver på) Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg lurer på om a svelger Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Blåbær: Akkurat hvordan det er med meg og dama vet du ingenting om Endret 29. mai 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 FAEN DA, kan dere ikke skrive om hva dere tenker på... drit i dn diskuteringen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Var det jeg prøvde på. Men da var tilbakemeldingen at jeg enten løg eller var homo On topic: Enhver gutt vil vel ha en slik Click-kontroll. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg lo ihvertfall høyt av den diskusjonen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) At hu skulle jeg likt å pult, problemet er jo at siden det er sommer går nok jeg også i shorts/joggebukse som skaper et problem. Buksa/shortsen står ut som et telt og hvis hun ser det, kan det regnes som seksuelt trakasserende derfor tenker jeg på at jeg må skjule junior. Endret 29. mai 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Var det jeg prøvde på. Men da var tilbakemeldingen at jeg enten løg eller var homo On topic: Enhver gutt vil vel ha en slik Click-kontroll. du ville ikk ha hatt en slik kontrol utifra din første kommentar Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 As you said: Se, men ikke røre. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 tenker, fuuuck hadde ikke gjort noe å blitt kjent med hu (a) så blir jeg glad og dagen blir lysere . hva skulle vi gjort uten digge kjerringer ? (: Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 nei ass, jenter tenker ikke på oss på den måten dessvere, hva faen, da kunne jeg bare smille til henne, siden jg syns hun e fin, så smiller hun tilbake siden hun tenker sånt, så tar man resten om kvelden. jenter forventer noe ant, ikke klær iallfall At hu skulle jeg likt å pult, problemet er jo at siden det er sommer går nok jeg også i shorts/joggebukse som skaper et problem. Buksa/shortsen står ut som et telt og hvis hun ser det, kan det regnes som seksuelt trakasserende derfor tenker jeg på at jeg må skjule junior. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Dette har ingenting med humor å gjøre. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg