Lucho Gonzalez Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 hverdag så hører man siste nytt fra ronaldo til madrid saken. jeg synes man utd har mange kvalitet spillere at de kan greie uten ronaldo neste sesong, kansje de vil slitte uten han, men sesongen etter så blir det sikkert helt normalt igjen. bedre iallfall for unitid fans, som skjelver hver gang overgangsvinduer opner. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Han sier jo selv at han vil være i United. Når han i tillegg gjør en bra jobb, så er det klart United vil holde på ham. Man selger ikke en av verdens beste fotballspillere uten videre (spesielt ikke hvis de er under kontrakt) Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Han sier jo selv at han vil være i United. Når han i tillegg gjør en bra jobb, så er det klart United vil holde på ham. Man selger ikke en av verdens beste fotballspillere uten videre (spesielt ikke hvis de er under kontrakt) ikke bland kontrakt i saken, fordi nå det kommer til det virkelig og real får skikelig lyst på han, så skjer det i et kort øyeblik, og ronaldo har selv inrømt om at det ville være en drøm å spille i spania, og det vil skje, ikke denne gangen, så skjer det sikkert etter vm 2010 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ikke trekke inn kontrakt? Det er jo en vesentlig faktor. Ronaldo sa jo nettopp at han ønsker å spille i United på tross av spekulasjonene. Da ville det jo være idiotisk av United å ikke tviholde på ham. En periode i fjor tenkte jeg litt i samme baner, da han virket veldig ulojal og vinglete. Men nå sier han jo at han ønsker å være i Utd, og han gjør det bra der. Da er det vel ikke rart at United nekter å snakke om noen overgang til Real Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Ikke trekke inn kontrakt? Det er jo en vesentlig faktor. Ronaldo sa jo nettopp at han ønsker å spille i United på tross av spekulasjonene. Da ville det jo være idiotisk av United å ikke tviholde på ham. En periode i fjor tenkte jeg litt i samme baner, da han virket veldig ulojal og vinglete. Men nå sier han jo at han ønsker å være i Utd, og han gjør det bra der. Da er det vel ikke rart at United nekter å snakke om noen overgang til Real han har lyst akkurat nå, men vent til det går litt skeiv for united, altså ronaldo er ikke sån type som elsker klubben sin, som terry, ferdinand, lampard, gerrard, såne typer gjør sitt beste for å holde seg i sin klub, mens ronaldo er ikke sån, han går ikke etter rekorder for antall kamper, sesonger og titler, han tenker ikke at han vil slå george best rekorker en gang, han vil få lyst på andre steder en dag, Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er veldig sant. Men for øyeblikket har nok United stor interesse i å holde på Ronaldo, og Ronaldo stor interresse i å være i Utd. Men dersom det butter litt mot for United, så endrer situasjonen seg fort, noe som vil skje i enhver klubb med gode spillere. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ikke dra kontrakt inn i det? Hvis United sier "Vi selger han ikke" og han har fire år igjen av kontrakten så er det ingenting hverken Ronaldo eller Real Madrid kan gjøre. Det bekymrer meg overhodet ikke hvor han spiller neste sesong. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ronaldo saken bekymrer meg lite.. Han spiller veldig bra, jeg syntes det ser ut som han prøver hardt og står på for og vinne sammen med resten av laget i United.. virker som han har en god tone med resten av spillerene også.. Så jeg ser virkelig vits i og beholde han.. At han ønsker å spille i Real Madrid og den spanske ligaen kan jeg forstå(vell, egentlig ikke siden jeg er united fan).. men vist han blir solgt får United mye penger til og hente inn en annen stjernespiller.. Blir han, så er jeg glad, blir han solgt så syntes jeg selvsagt at det er dumt. Men det er nok noen andre som virkelig ønsker og spille for United og som kan måle seg mot han sine ferdigheter.. Men jeg tror han blir hvor han er i enn to års tid til.. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ikke trekke inn kontrakt? Det er jo en vesentlig faktor. Ronaldo sa jo nettopp at han ønsker å spille i United på tross av spekulasjonene. Da ville det jo være idiotisk av United å ikke tviholde på ham. En periode i fjor tenkte jeg litt i samme baner, da han virket veldig ulojal og vinglete. Men nå sier han jo at han ønsker å være i Utd, og han gjør det bra der. Da er det vel ikke rart at United nekter å snakke om noen overgang til Real han har lyst akkurat nå, men vent til det går litt skeiv for united, altså ronaldo er ikke sån type som elsker klubben sin, som terry, ferdinand, lampard, gerrard, såne typer gjør sitt beste for å holde seg i sin klub, mens ronaldo er ikke sån, han går ikke etter rekorder for antall kamper, sesonger og titler, han tenker ikke at han vil slå george best rekorker en gang, han vil få lyst på andre steder en dag, Du trekker inn Terry og Gerrard her som lojale typer. Vel, de ville da vitterlig til henholdsvis Liverpool og Chelsea, så. Uansett, hvorfor skal ikke Manchester United holde på Ronaldo? Han er Uniteds beste spiller og en av verdens beste. (På toppnivå verdens beste.) Tror du har bygget opp dine konklusjoner ved rykter fra News of the World og lignende, som overhodet ikke er troverdige. Ronaldo har veldig sjelden sagt i intervjuer (ja, der du kan se han snakker!) at han vil bort, eller hintet til det. Rykter er bygget på uttalelser fra styret i Real Madrid, og familien hans (der det forsåvidt har vært forskjellige meninger.) Viss du ikke ser vitsen for Manchester United (det skrives ikke man u) å beholde Cristiano Ronaldo, bør du heller begynne å se kamper istedenfor å bare sitte på nettet og lese om det. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Ikke trekke inn kontrakt? Det er jo en vesentlig faktor. Ronaldo sa jo nettopp at han ønsker å spille i United på tross av spekulasjonene. Da ville det jo være idiotisk av United å ikke tviholde på ham. En periode i fjor tenkte jeg litt i samme baner, da han virket veldig ulojal og vinglete. Men nå sier han jo at han ønsker å være i Utd, og han gjør det bra der. Da er det vel ikke rart at United nekter å snakke om noen overgang til Real han har lyst akkurat nå, men vent til det går litt skeiv for united, altså ronaldo er ikke sån type som elsker klubben sin, som terry, ferdinand, lampard, gerrard, såne typer gjør sitt beste for å holde seg i sin klub, mens ronaldo er ikke sån, han går ikke etter rekorder for antall kamper, sesonger og titler, han tenker ikke at han vil slå george best rekorker en gang, han vil få lyst på andre steder en dag, Du trekker inn Terry og Gerrard her som lojale typer. Vel, de ville da vitterlig til henholdsvis Liverpool og Chelsea, så. Uansett, hvorfor skal ikke Manchester United holde på Ronaldo? Han er Uniteds beste spiller og en av verdens beste. (På toppnivå verdens beste.) Tror du har bygget opp dine konklusjoner ved rykter fra News of the World og lignende, som overhodet ikke er troverdige. Ronaldo har veldig sjelden sagt i intervjuer (ja, der du kan se han snakker!) at han vil bort, eller hintet til det. Rykter er bygget på uttalelser fra styret i Real Madrid, og familien hans (der det forsåvidt har vært forskjellige meninger.) Viss du ikke ser vitsen for Manchester United (det skrives ikke man u) å beholde Cristiano Ronaldo, bør du heller begynne å se kamper istedenfor å bare sitte på nettet og lese om det. for det første så har jeg sett mer enn 24 man u kamper denne sesongen, og ronaldo har ikke vært som i fjor, og neste år vil han ikke være som i år. han vil rett og slett ha litt mer action, han liker ikke byen, og han er interessert i andre kultur, jeg kan love at han ikke blir i united så lenge til. max 2 sesonger til. og det er ikke verdt å bruke noen ekstra sekunder på å skrive man u riktig. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vel, Ronaldo på slutten denne sesongen var like god som Ronaldo i hele fjor. Tror han bare trengte noen måneder på å komme i SKIKKELIG slag igjen. Det du skriver er rett og slett bullshit. Du vet ikke nok om Ronaldo til å love den dritt, og ikke gjør noen andre på forumet det heller. Så vær så snill og slutt. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 for det første så har jeg sett mer enn 24 man u kamper denne sesongen, og ronaldo har ikke vært som i fjor, og neste år vil han ikke være som i år. han vil rett og slett ha litt mer action, han liker ikke byen, og han er interessert i andre kultur, jeg kan love at han ikke blir i united så lenge til. max 2 sesonger til. og det er ikke verdt å bruke noen ekstra sekunder på å skrive man u riktig. For det første så har United spilt mer enn 60 kamper i år, noe som vil si at du ikke har sett spesielt mange kamper. (De fleste) United fans har sett samtlige kamper i år. hverdag så hører man siste nytt fra ronaldo til madrid saken. jeg synes man utd har mange kvalitet spillere at de kan greie uten ronaldo neste sesong, kansje de vil slitte uten han, men sesongen etter så blir det sikkert helt normalt igjen. bedre iallfall for unitid fans, som skjelver hver gang overgangsvinduer opner. For det andre så er det faktisk verdt å skrive United riktig. Først skriver du man u, og deretter følger du opp med å skrive unitid i førsteposten din Han sier jo selv at han vil være i United. Når han i tillegg gjør en bra jobb, så er det klart United vil holde på ham. Man selger ikke en av verdens beste fotballspillere uten videre (spesielt ikke hvis de er under kontrakt) Reagerte når jeg så dette. Spesielt ikke hvis de er under kontrakt? Kan du forklare meg hvordan United skal kunne selge Ronaldo hvis han ikke er under kontrakt? :!: ALLE spillere som blir solgt er under kontrakt! Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 for det første så har jeg sett mer enn 24 man u kamper denne sesongen, og ronaldo har ikke vært som i fjor, og neste år vil han ikke være som i år. han vil rett og slett ha litt mer action, han liker ikke byen, og han er interessert i andre kultur, jeg kan love at han ikke blir i united så lenge til. max 2 sesonger til. og det er ikke verdt å bruke noen ekstra sekunder på å skrive man u riktig. For det første så har United spilt mer enn 60 kamper i år, noe som vil si at du ikke har sett spesielt mange kamper. (De fleste) United fans har sett samtlige kamper i år. hverdag så hører man siste nytt fra ronaldo til madrid saken. jeg synes man utd har mange kvalitet spillere at de kan greie uten ronaldo neste sesong, kansje de vil slitte uten han, men sesongen etter så blir det sikkert helt normalt igjen. bedre iallfall for unitid fans, som skjelver hver gang overgangsvinduer opner. For det andre så er det faktisk verdt å skrive United riktig. Først skriver du man u, og deretter følger du opp med å skrive unitid i førsteposten din Han sier jo selv at han vil være i United. Når han i tillegg gjør en bra jobb, så er det klart United vil holde på ham. Man selger ikke en av verdens beste fotballspillere uten videre (spesielt ikke hvis de er under kontrakt) Reagerte når jeg så dette. Spesielt ikke hvis de er under kontrakt? Kan du forklare meg hvordan United skal kunne selge Ronaldo hvis han ikke er under kontrakt? :!: ALLE spillere som blir solgt er under kontrakt! manu kan ikke altid holde han, se på milan, de klarer ikke å holde kaka selv om han virkelig vil bli, men madrid kommer drømme bud o.s.v de skal hente han fra san siro uansett, som de gjorde med beckham, zidane, figo og det skjer sikkert med ronaldo og, dere vet ikke hva som skjer når de møtes, det eneste dere vet er det som står på avisene. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du vet ikke hva som skjer når de møtest heller, regner jeg med? Og ikke stemmer nesten noe som helst av det som står i avisene, det er jeg helt sikker på. For avisene er artikler om Ronaldo lik mange visninger, som igjen er lik mer penger. Derfor står det så mye tull. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) justlikethat4rdmanu kan ikke altid holde han, se på milan, de klarer ikke å holde kaka selv om han virkelig vil bli, men madrid kommer drømme bud o.s.v de skal hente han fra san siro uansett, som de gjorde med beckham, zidane, figo og det skjer sikkert med ronaldo og, dere vet ikke hva som skjer når de møtes, det eneste dere vet er det som står på avisene. Uansett hvor mye penger som tilbys KAN United likevel avslå så lenge kontrakten ikke går ut. Endret 3. juni 2009 av kapers12 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Trådstarter: Tror du trenger en realitycheck ang fabrikkerte intervjuer i utenlandsk media. Da spesiellt den spanske, men også britiske. Videre diskusjon tas i allerede aktiv tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=961438 Denne stenges. Endret 3. juni 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg