Meh. Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Kanskje du burde kjøpe deg nå mus da Jeg mener harde musematter er mye bedre enn myke. Mellom-myke matter er også ganske gode, men det er uansett greit å ha noe å bytte på Jeg er ganske sikker på at en ny mus ville kostet mye mer enn en musematte. Jeg gidder jo ikke å kjøpe en gammel drittmus med kule heller da Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Nå er jeg så å si sikker på at det blir Qpad CT Large,. men jeg er ikke sikker på om jeg skal ha 1,5mm eller 3mm Noen som har erfaring/tips om det? Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ruglete glass plate er best.. Gå får 3mm, litt stivere enn en 1,5mm matte... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ruglete glass plate er best.. Gå får 3mm, litt stivere enn en 1,5mm matte... Blir som jeg skal si at fanta er best. 2B'1, du får velge hva du vil ha. 3mm er litt stivere, 1,5mm er tynnere og mer "slapp" Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Jeg er ikke den som bestemmer meg på sekundet, dessverre Er det like enkelt å rulle sammen 3mm? Endret 17. juni 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har 3 mm selv, det er jo enkelt å rulle begge. Men det sier seg jo litt selv at 1,5mm er tynnere og vil ta mindre plass når du ruller den sammen.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Har 3 mm selv, det er jo enkelt å rulle begge. Men det sier seg jo litt selv at 1,5mm er tynnere og vil ta mindre plass når du ruller den sammen.. Kanskje det blir en 3 mm, den er jo tross alt billigere Snodig det der Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Det ble til slutt en Qpad CT Large 1,5 mm fra netshop Takk for all hjelp Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Harde musematter er best til gaming. Til min bærbare maskin bruker jeg den minste Steelseries Steelpad Qck, har ingenting å utsette på den. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Harde musematter er best til gaming. Til min bærbare maskin bruker jeg den minste Steelseries Steelpad Qck, har ingenting å utsette på den. Jeg har en hard, og får snart en mykere i posten, men siden jeg bestlite 1,5 mm blir den antageligvis ikke like myk som 3 mm eller 4 mm er. Alle har forskjellige meninger og behov. To jeg kjenner har myke musematter (Qpad UC og SteelSeries QcK+), og er fornøyde med de, selv til gaming. Nå har jeg muligheten til å bytte matte om jeg trenger en foranding, og jeg tror ikke det vil bli noe stort problem Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Du blir nok sikkert fornøyd Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Å finne den perfekte muse matta er vert bryet, har endel å si for meg når jeg spiller css... Kommer ikke til å bytte ut Qpad glassplatta mi på en stund, funker perfekt for meg Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Å finne den perfekte muse matta er vert bryet, har endel å si for meg når jeg spiller css... Kommer ikke til å bytte ut Qpad glassplatta mi på en stund, funker perfekt for meg Ja, det er noe hærk å ikke ha ordentlig musematte når man spiller den typen spill Kjenner en som fikk G9 til jul, men driter i musematte, så han bruker f.eks. madrassen eller lignende. Hva i helvete er poenget med G9 da? Da kan man like godt bruke en en billigmus for 50 kr... En god mus skal ha god musematte! EDIT: Skrivefeil Endret 19. juni 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Amen!, G9 på stasjonere her hjemme Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 1.5mm er elendig iforhold til 4mm bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 1.5mm er elendig iforhold til 4mm bare så det er sagt. Hvorfor er 1,5 mm elendig? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Kjeda meg litt mens jeg venta på matta, så jeg Photoshop'a et bilde av den Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Kjenner en som fikk G9 til jul, men driter i musematte, så han bruker f.eks. madrassen eller lignende. Hva i helvete er poenget med G9 da? Da kan man like godt bruke en en billigmus for 50 kr... En god mus skal ha god musematte! EDIT: Skrivefeil haha! xD han har jo ikke peiling på noe innen data og spill da... så er jo ikke så rart ;P han er en skam for musa egentlig xD sånne folk burde ikke få lov til å kjøpe ordentlige gaming muser. Quote fra han: Hø? var det flere vekter i pakken? kasta bare pakken i kleskapet mitt etter jeg hadde tatt opp musa! Håper du blir fornøyd med matta de skal kjøpe ny selv, men får vente litt Endret 21. juni 2009 av warvolden Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Kjenner en som fikk G9 til jul, men driter i musematte, så han bruker f.eks. madrassen eller lignende. Hva i helvete er poenget med G9 da? Da kan man like godt bruke en en billigmus for 50 kr... En god mus skal ha god musematte! EDIT: Skrivefeil haha! xD han har jo ikke peiling på noe innen data og spill da... så er jo ikke så rart ;P han er en skam for musa egentlig xD sånne folk burde ikke få lov til å kjøpe ordentlige gaming muser. Quote fra han: Hø? var det flere vekter i pakken? kasta bare pakken i kleskapet mitt etter jeg hadde tatt opp musa! Håper du blir fornøyd med matta de skal kjøpe ny selv, men får vente litt Thx! Skal du ha Roccat Sense Glacier Blue? Endret 21. juni 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Tenkte på den ja matcher musa det er viktig hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå