Gå til innhold

[Løst]Skal ha ny musematte, men trenger hjelp til å velge!

Anbefalte innlegg

Kanskje du burde kjøpe deg nå mus da :p Jeg mener harde musematter er mye bedre enn myke.

Mellom-myke matter er også ganske gode, men det er uansett greit å ha noe å bytte på ;)

Jeg er ganske sikker på at en ny mus ville kostet mye mer enn en musematte. Jeg gidder jo ikke å kjøpe en gammel drittmus med kule heller da :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har 3 mm selv, det er jo enkelt å rulle begge. Men det sier seg jo litt selv at 1,5mm er tynnere og vil ta mindre plass når du ruller den sammen..

Kanskje det blir en 3 mm, den er jo tross alt billigere ;) Snodig det der :hmm:

Lenke til kommentar
Harde musematter er best til gaming.

Til min bærbare maskin bruker jeg den minste Steelseries Steelpad Qck, har ingenting å utsette på den.

Jeg har en hard, og får snart en mykere i posten, men siden jeg bestlite 1,5 mm blir den antageligvis ikke like myk som 3 mm eller 4 mm er. Alle har forskjellige meninger og behov. To jeg kjenner har myke musematter (Qpad UC og SteelSeries QcK+), og er fornøyde med de, selv til gaming. Nå har jeg muligheten til å bytte matte om jeg trenger en foranding, og jeg tror ikke det vil bli noe stort problem ;)

Lenke til kommentar
Å finne den perfekte muse matta er vert bryet, har endel å si for meg når jeg spiller css... Kommer ikke til å bytte ut Qpad glassplatta mi på en stund, funker perfekt for meg

Ja, det er noe hærk å ikke ha ordentlig musematte når man spiller den typen spill ;)

Kjenner en som fikk G9 til jul, men driter i musematte, så han bruker f.eks. madrassen eller lignende. Hva i helvete er poenget med G9 da? Da kan man like godt bruke en en billigmus for 50 kr...

En god mus skal ha god musematte!

EDIT: Skrivefeil :p

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Kjenner en som fikk G9 til jul, men driter i musematte, så han bruker f.eks. madrassen eller lignende. Hva i helvete er poenget med G9 da? Da kan man like godt bruke en en billigmus for 50 kr...

haha! xD han har jo ikke peiling på noe innen data og spill da... så er jo ikke så rart ;P han er en skam for musa egentlig xD sånne folk burde ikke få lov til å kjøpe ordentlige gaming muser.

Quote fra han: Hø? var det flere vekter i pakken? kasta bare pakken i kleskapet mitt etter jeg hadde tatt opp musa!

Håper du blir fornøyd med matta de ;) skal kjøpe ny selv, men får vente litt ;)

Endret av warvolden
Lenke til kommentar

haha! xD han har jo ikke peiling på noe innen data og spill da... så er jo ikke så rart ;P han er en skam for musa egentlig xD sånne folk burde ikke få lov til å kjøpe ordentlige gaming muser.

Quote fra han: Hø? var det flere vekter i pakken? kasta bare pakken i kleskapet mitt etter jeg hadde tatt opp musa!

Håper du blir fornøyd med matta de ;) skal kjøpe ny selv, men får vente litt ;)

Thx!

Skal du ha Roccat Sense Glacier Blue?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...