eatshorts Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 error 23: error while parsing numbers, er feilmeldingen jeg får når jeg restarter pc med fersk installasjon av linux suse. Noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Dette var den føste av mange linker jeg fikk opp da jeg søkte på altavista.com, ialefall... http://cmc.uib.no/moo/docs/shorter/quick-prog-ref.txt Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 jeg fant også mange linker når jeg søkte, men ingen hjalp noe serlig. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 feilen ligger vistnok i xfree86 fila [EE]virtual height for vga =0 is to low [EE]screens found, but none have usable configs begynner å bli temmelig lei nå. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hmmm.. Start opp maskina di med (kernelnavn) 3 i LILO/GRUB. Nå kommer du opp i tekstmodus. Logg inn som root, skriv xf86config. Nå kommer det et tekstbasert program som hjelper deg å sette opp X skikkelig. Etter det bør det gå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå