McStroke Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Var han tvunget til å hoppe ut a flyet (grunnet andre mennesker eller en ulykke(ja)), eller var det frivilig fallskjermhopp(nei)? Endret 4. juni 2009 av McStroke Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Han ble tvunget på fallskjermen og dyttet ut av flyet? Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Var han tvunget til å hoppe ut a flyet (grunnet andre mennesker eller en ulykke(ja)), eller var det frivilig fallskjermhopp(nei)? de er oppe i et fly/en ballong wahtever... Så skjer det en ulykke, og han hopper. Fallskjermen failer maks, og han dør når han lander. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ja!Der var svaret. Ehh...det var jo det jeg sa flere poster over her... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 De fløy i en luftballong, de måtte miste vekt, han hoppa ned, brakk ribben når han hoppa ned, og døde? Fallskjermen faila, så datt han rett ned og døde? :S de er oppe i et fly/en ballong wahtever... Så skjer det en ulykke, og han hopper. Fallskjermen failer maks, og han dør når han lander. Whats the difference? Jeg vet at min er litt off, men det er fortsatt ulykke -> fall -> død, som er cluet i gåten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå