Sagacious Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Synes han her var så fin...... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 hehe reagerte litt på den jeg oxo Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hmmm, skallet mann og navnet er Rune... Har ikke han vært på programmet U som gikk på NRK? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Pøh! Det er Espen Graff fra NRK sporten som skinhead. Lever ut sitt dobbeltliv Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Og så i half-life-drakt og da Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Og så i half-life-drakt og da Når du sier det! HOHO! Men men, E3 blir digg. Persolig gleder jeg meg til Silicon knights sitt hemmelige prosjekt til Gamecube. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Og så i half-life-drakt og da Får håpe ikke er skinet til Gordon Freeman hehe Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 "]Får håpe ikke er skinet til Gordon Freeman hehe Jo, det har gått noen år ifra HL til HL2, og Gordon har skinnet seg og fått litt rundere fjes... noe som sikkert kommer frem i introen. Man må jo følge "moten" Ser dere ikke likhetene? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 du vet, Gordon Freeman ble arbeidsledig etter han runda half-life, og han har sikkert alt som skal til for å være vg reporter. Men er dere sikker på at dette ikke er sønnen hans? jeg mener, Gordon var da vel litt gamlere en 14år? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 du vet, Gordon Freeman ble arbeidsledig etter han runda half-life, og han har sikkert alt som skal til for å være vg reporter. Men er dere sikker på at dette ikke er sønnen hans? jeg mener, Gordon var da vel litt gamlere en 14år? Mulig hehe. Skal maile han karen og vise til tråden, mulig svarer han... hehe. Lenke til kommentar
RuneFO Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 "]du vet, Gordon Freeman ble arbeidsledig etter han runda half-life, og han har sikkert alt som skal til for å være vg reporter. Men er dere sikker på at dette ikke er sønnen hans? jeg mener, Gordon var da vel litt gamlere en 14år? Mulig hehe. Skal maile han karen og vise til tråden, mulig svarer han... hehe. Heiheihei - jeg er faktisk 29 år Kan også avkrefte at jeg er i familie med Gordon og at jeg har noe med han i U å gjøre. Samt informere om at bildet faktisk er ment som en spøk Rune, VG Nett Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 "]du vet, Gordon Freeman ble arbeidsledig etter han runda half-life, og han har sikkert alt som skal til for å være vg reporter. Men er dere sikker på at dette ikke er sønnen hans? jeg mener, Gordon var da vel litt gamlere en 14år? Mulig hehe. Skal maile han karen og vise til tråden, mulig svarer han... hehe. Heiheihei - jeg er faktisk 29 år Kan også avkrefte at jeg er i familie med Gordon og at jeg har noe med han i U å gjøre. Samt informere om at bildet faktisk er ment som en spøk Rune, VG Nett Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Heiheihei - jeg er faktisk 29 år Kan også avkrefte at jeg er i familie med Gordon og at jeg har noe med han i U å gjøre. Samt informere om at bildet faktisk er ment som en spøk Rune, VG Nett Jeg visste jeg hadde sett deg før! Du var kjempe digg i programmet U. Sjekk silicon knights sitt prosjekt på E3 da! (Gamecube :smile: ) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Kan også avkrefte at jeg er i familie med Gordon og at jeg har noe med han i U å gjøre Du var kjempe digg i programmet U. Hmmm, AMD-King, hva var det du ikke forsto? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hmmm, AMD-King, hva var det du ikke forsto? Auda, bæsja jeg på leggen nå? Lenke til kommentar
RuneFO Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Heiheihei - jeg er faktisk 29 år Kan også avkrefte at jeg er i familie med Gordon og at jeg har noe med han i U å gjøre. Samt informere om at bildet faktisk er ment som en spøk Rune, VG Nett Jeg visste jeg hadde sett deg før! Du var kjempe digg i programmet U. Sjekk silicon knights sitt prosjekt på E3 da! (Gamecube :smile: ) Som en annen her har påpekt: Jeg er altså ikke han fra U - men jeg er helt enig, han var morsom! :-) Jeg trodde det hemmelige prosjektet til Silicon Knights var MGS Twin Snakes jeg, har de noe annet i ermet altså? Spennende! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Som en annen her har påpekt: Jeg er altså ikke han fra U - men jeg er helt enig, han var morsom! :-) Jeg trodde det hemmelige prosjektet til Silicon Knights var MGS Twin Snakes jeg, har de noe annet i ermet altså? Spennende! Vel, jeg er ikke 100 % oppdatert på det silicon knights greiene, men de var jo så flinke med eternal darkness, så de har sikkert noe bra på lur (forhåpentligvis...). Og du er ikke han fra U, greit. Tidlig på morgenen... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hmmm, AMD-King, hva var det du ikke forsto? Auda, bæsja jeg på leggen nå? Ja, fytti rakkern. Noe saa helt voldsomt ogsaa! Neida. ahhh... lunch snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå