Thommisen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei Hvordan får jeg tatt bilde av pc-skjermen? Uten kamera og slikt. Mange som sier at de bare trykker på noen knapper og så ligger det seg i bilde-mappen. Noen som veit hvordan man tar slike bilder? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Trykk 'Print-screen' på tastaturet. Åpne paint, og lim det inn (Ctrl+V). Så lagrer du det bare i den mappa du vil Finnes også programmer som gjør dette, hvor du kan bestemme hvilket område du vil ta bilde av, hvilken mappe osv.. Men PrintScreen og Paint holder leeenge Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 What Wiki said. Man kan også sende slike bilder direkte uten å lagre de først over msn, om det er hensikten din. Bare trykk ctrl+v når du har merket chatten, så sender du. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Husk at bildeformatet da blir .tmp, og ikke feks jpeg,Gif eller png, som er det vanligste. Kan lett endres, men tenkte jeg skulle nevne det Lenke til kommentar
Thommisen Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Trykk 'Print-screen' på tastaturet. Åpne paint, og lim det inn (Ctrl+V). Så lagrer du det bare i den mappa du vil Finnes også programmer som gjør dette, hvor du kan bestemme hvilket område du vil ta bilde av, hvilken mappe osv.. Men PrintScreen og Paint holder leeenge Hvilken knapp er "print screen" og er det en forkortning på det? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Finnes som regel øverst til høyre på tastaturet ditt. Lenke til kommentar
Thommisen Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 jeg fant ut av det selv Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Marker som løst Endret 29. mai 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå