Leif1990 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei. Har et problem. Jeg har php-server, og hvis jeg har opplastet et bilde til siden via dreamweaver, så vises ikke bilde inne på internettsiden. Hvorfor skjer dette og evt hva kan jeg gjøre for å få det til? Lenke til kommentar
Leif1990 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Hei.Har et problem. Jeg har php-server, og hvis jeg har opplastet et bilde til siden via dreamweaver, så vises ikke bilde inne på internettsiden. Hvorfor skjer dette og evt hva kan jeg gjøre for å få det til? fant ut av det. filen hadde å i seg. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Apache eller Lighttpd med PHP-modul f.eks er PHP-servere. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ikke for og være trass, men det er vell i realiteten ikke noe som heter "php-server". - Spørsmålet hadde heller ikke noe med php og gjøre, og burde reformuleres og flyttes til html/css forumet. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da emnet er feilpostet og løst uten at trådstarter har informert om hva som var løsningen stenges tråden. Dersom trådstarter ønsker å informere om løsningen vil tråden gjenåpnes og flyttes. Send meg evt. en PM i tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg