Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Skap over seng?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Hvilken dybde vil du ha på skapene? Du kan sikkert lage noe slikt av kjøkken-overdeler fra IKEA, de er 35 cm dype.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Takk takk, ser at det er serien Pax de har slike systemer med. Det ser jo helt glimrende ut, og ikke spesielt dyrt heller. Nå er det bare å begynne å jobbe altså :)

Jepp, bare å sette igang med umbraco helvetet, hehe. Lykke til, det blir sikkert stilig, PAX har mange kule designs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Med umbraco-bits på DeWalt'en blir det bare moro! Bruk kompressor med krampepistol på bakveggene, holder bedre enn de små spikerne.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sitter og prøver å planlegge litt, men har da selvfølgelig fått et lite problem - igjen.

Vil jo gjerne at skapene skal gå så nære taket som mulig, altså komme så langt opp som mulig. De høyste skapene Ikea har er på 236 cm, mens takhøyden min er på ca 248-249 et sted.

Finnes det noen høyre 'sokkler' eller lignende man kan bruke til skapene? Jeg vil jo mest sannsynlig få samme problem i bredden også, og det er litt irriterende (jeg vil jo dekke hele veggen).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dette er et helt vanlig problem, som vanligvis løses ved å fore opp til tak og/eller ut til vegg(er). Dette er mye enklere enn å tilpasse skap og skapdører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...