ZyberZone Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har et soverom som jeg vurderer om jeg skal fikse litt garderobeskap til. Trenger alltid plass.. Jeg leter etter noe lignende det her, som jeg fant på internett. Hvor kjøper man slike skap? Hva kalles det? Har IKEA noe lignende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hvilken dybde vil du ha på skapene? Du kan sikkert lage noe slikt av kjøkken-overdeler fra IKEA, de er 35 cm dype. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Hmmm, det har jeg ikke tenkt på, det skulle faktisk kunne funke. Har egentlig ikke tenkt på dybden, men et sted mellom 30 og 40 cm høres nok passe ut. Kan ikke bli for stort heller. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 De har sånne i garderobeplanleggeren på Ikea Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Takk takk, ser at det er serien Pax de har slike systemer med. Det ser jo helt glimrende ut, og ikke spesielt dyrt heller. Nå er det bare å begynne å jobbe altså Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Takk takk, ser at det er serien Pax de har slike systemer med. Det ser jo helt glimrende ut, og ikke spesielt dyrt heller. Nå er det bare å begynne å jobbe altså Jepp, bare å sette igang med umbraco helvetet, hehe. Lykke til, det blir sikkert stilig, PAX har mange kule designs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Med umbraco-bits på DeWalt'en blir det bare moro! Bruk kompressor med krampepistol på bakveggene, holder bedre enn de små spikerne. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Sitter og prøver å planlegge litt, men har da selvfølgelig fått et lite problem - igjen. Vil jo gjerne at skapene skal gå så nære taket som mulig, altså komme så langt opp som mulig. De høyste skapene Ikea har er på 236 cm, mens takhøyden min er på ca 248-249 et sted. Finnes det noen høyre 'sokkler' eller lignende man kan bruke til skapene? Jeg vil jo mest sannsynlig få samme problem i bredden også, og det er litt irriterende (jeg vil jo dekke hele veggen). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Dette er et helt vanlig problem, som vanligvis løses ved å fore opp til tak og/eller ut til vegg(er). Dette er mye enklere enn å tilpasse skap og skapdører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå