SpeCtaCelus Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hvordan får jeg brent en dvd-film og som i samme tid virker på en dvd spiller (dvd spilleren støtter dvd+rw) Jeg bruker Nero. Hvordan skal jeg gå fram i Nero og hvilket format skal jeg bruke? Har det noe og si? Lenke til kommentar
radix Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Du kan finne hjelp til dette på http://www.doom9.net Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hvordan får jeg brent en dvd-film og som i samme tid virker på en dvd spiller (dvd spilleren støtter dvd+rw) Jeg bruker Nero. Hvordan skal jeg gå fram i Nero og hvilket format skal jeg bruke? Har det noe og si? Da henter du ned ett program som heter DVDShrink V1.03. den kopierer og konverterer filmen i løpet av 20-40 minutter. deretter brenner du filmen med Nero (Velg DVD. DVD-Video og dra alle filene inn i VIDEO_TS katalogen) Lenke til kommentar
gustav Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg har brukt programmet DVD decryptor til å rippe dvd'en. Deretter bruker jeg programmet dvd2one for å få filmen til å passe inn på en dvd-plate ca 4,7 gb. (De fleste dvd filmer kommer på dual layer (to lag), og har derfor en kapasitet på mer enn 9 gb. Deretter er det bare å brenne ivei. Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg fant det ut til slutt JuBi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå