Rune-B Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Skulle koble opp en boks for noen bekjente i dag, men fikk ikke noe fart i antenne utgangen. Koblet det på min egen antenne for å justere der(siden jeg viste antennen var riktig innstilt), hvor jeg har signalstyrke på 100%, men denne samsung-boksen fikk jeg ikke noe signal i det heletatt. Plugget også på sånn "sat-beeper", som også var helt død på denne boksen. Er det noe sted man skrur av og på antenne-delen? Evt hva annet kan være galt?????? Endret 29. mai 2009 av Rune-B Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Sjekk menyene for innstilling av LNB parametre. Mulig det er en kontroll for LNB spenning av/på? Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Sjekk menyene for innstilling av LNB parametre. Mulig det er en kontroll for LNB spenning av/på? I menyene for førstegangsinnstalasjon er ikke dette nevnt. Vet ikke om jeg kommer inn i de andre menyene før førstegangs-innstalasjonen er gjort, noe som krever signal for å få fullført. Så lurer på om boksen kan være defekt. Men skal lete litt etter den LNB-av/på som du nevner. Takk for tipset Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Har prøvd å gå inn i oppsettet for å se om det er mulig å slå av/på LNB, men dette er ikke mulig før førstegangs-innstillingen er fullført. Så er nok bare å sende boksen tilbake til Viasat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå