Baby_Buddha Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei Jeg har akkurat meldt meg inn i Arbeiderpartiet og har lyst til å bli mer aktiv og engasjert i partiet. Men jeg veit ikke hvem jeg skal snakke med eller hvordan jeg skal kunne rykke opp i systemet. Noen som veit hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Meldt meg inn i AP, hva nå? Melde deg ut Fra spøk til alvor, så foreslår jeg at du finner noen hjertesaker, altså saker du brenner for, engasjerer deg i disse og blir politisk aktiv. Om du ønsker å stige i gradene må du begynne i det små og gjøre deg bemerket. Endret 29. mai 2009 av roberteh Korreksjon. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Du får sikkert en slags velkomstpakke og invitasjon til medlemsmøter, årsmøter også videre. Nå i forkant av valgkampen blir det sikkert arrangert skolering. Send en epost til ditt lokallag og si at du vil bli aktiv. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hvorfor velger du AP? Er det kort vei til makt og betalte verv som gjelder for deg, kanskje? I så fall ville jeg meldt meg ut av respekt for demokratiet. Endret 30. mai 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Meldt meg inn i AP, hva nå? Melde deg ut Det er jo fascinerende hvordan du velger å spøke med andre samtidig som du som moderator velger å fjerne innlegg som har tilsvarende spøker mot deg. Din prinsippløshet er skremmende. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Har meldt meg inn i AP og ønsker å bli engasjert??? Hallo?! Hva med bli engasjert først og deretter velge ev. politisk retning og parti? Eller er det bare pensjonen du egentlig er ute etter? I så fall forstår jeg deg Meld deg inn i LO samtidig og ta deg jobb i en statsbedrift! Da er du garantert å få mest mulig tilbake for minst mulig innsats! Lenke til kommentar
Baby_Buddha Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 trn100: les hele settningen er du snill. skreiv at jeg ønsker å bli engasjert I PARTIET. er allerede engasjert i politikk. skreiv det nok litt klønete. robocoop: selv om jeg ikke velger et parti som du er enig i betyr ikke at jeg er ute etter korteste vei til makt. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hei Jeg har akkurat meldt meg inn i Arbeiderpartiet og har lyst til å bli mer aktiv og engasjert i partiet. Men jeg veit ikke hvem jeg skal snakke med eller hvordan jeg skal kunne rykke opp i systemet. Noen som veit hva jeg skal gjøre? Begynn å gå på medlemsmøtene, kom i snakk med andre medlemmer. Partivirksomhet er jo mer eller mindre dugnadsvirksomhet, så trengs det en hjelpene hånd så ta på deg litt arbeid. Et triks kan være å "gruppearbeid", da blir du jo kjent med andre mens dere jobber. Lenke til kommentar
Baby_Buddha Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 ok. takk for svaret Fin Skjorte. har såvidt snakka med ei på origo, kan høre litt med ho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå