Gå til innhold

Meldt meg inn i AP, hva nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meldt meg inn i AP, hva nå?

Melde deg ut ;)

Fra spøk til alvor, så foreslår jeg at du finner noen hjertesaker, altså saker du brenner for, engasjerer deg i disse og blir politisk aktiv. Om du ønsker å stige i gradene må du begynne i det små og gjøre deg bemerket.

:)

Endret av roberteh
Korreksjon.
Lenke til kommentar

Har meldt meg inn i AP og ønsker å bli engasjert???

Hallo?!

Hva med bli engasjert først og deretter velge ev. politisk retning og parti?

Eller er det bare pensjonen du egentlig er ute etter? I så fall forstår jeg deg :) Meld deg inn i LO samtidig og ta deg jobb i en statsbedrift!

Da er du garantert å få mest mulig tilbake for minst mulig innsats! :)

Lenke til kommentar

trn100: les hele settningen er du snill. skreiv at jeg ønsker å bli engasjert I PARTIET. er allerede engasjert i politikk. skreiv det nok litt klønete.

robocoop: selv om jeg ikke velger et parti som du er enig i betyr ikke at jeg er ute etter korteste vei til makt.

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har akkurat meldt meg inn i Arbeiderpartiet og har lyst til å bli mer aktiv og engasjert i partiet. Men jeg veit ikke hvem jeg skal snakke med eller hvordan jeg skal kunne rykke opp i systemet.

Noen som veit hva jeg skal gjøre?

Begynn å gå på medlemsmøtene, kom i snakk med andre medlemmer.

Partivirksomhet er jo mer eller mindre dugnadsvirksomhet, så trengs det en hjelpene hånd så ta på deg litt arbeid.

Et triks kan være å "gruppearbeid", da blir du jo kjent med andre mens dere jobber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...