pekka1991 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 har i det siste slitt mye med at ting jeg laster ned blir ødelagte. i starten virka det som det var diverse meldinger i arkiver og rar/iso om CRC, corrupt, ødelagte arkiver og videre. men har i det siste merket det på ting som AVI filer også. virker som 1/3 av det jeg laster ned av torrenter blir ødelagt på veg ned. kan faktisk laste ned samme torrent fra samme side til samme hardisk 3-4 ganger, og den funker en gang og en annen ikke. ingen andre som har problemer med filene, så skulle ikke være ødelagte fra kilden heller. forløbig prøvd: reinstalere torrentprogram formatere og lage ny partisjon på harddisken bytte harddisk kjørt harddiskskjekk prøvd 4-5 forskjellige steder med torrent nedlastning alikevel sliter jeg fortsatt med problemet, noe som er veldig irriterende. noen som har noen anelse om hva jeg kan gjøre? frister lite med formatering nå, så hadde vært greit om man fikk fiksa det på andre måter. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 To ting som faller meg inn. 1) Nettverkskort/driver (eks tcp offloading opsjon) 2) Problemer med internt minne (RAM) Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 har nå kjørt igjennom memtest86 uten noe feil, så får prøve og reinstalere driver til nettverkskort etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå