bigwill Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei Jeg bruker en htc og har installert Garmin XT Mobile. Bruker denne sammen med sjøkart og det fungerer egentlig helt topp. Men programmet viser f.eks. "underwater rock on 27m". Dette er jo info jeg ikke trenger å se når jeg er ute på sjøen. (båten stikker jo ikke dypere enn en halv meter) Er det noen som vet om det er mulig å sette grense på f.eks. "Vis meg alle skjær fra 0-5 Meter. Noen som vet om dette er mulig å gjøre enten i mapsource eller på garmin xt mobile ? Bigw Lenke til kommentar
steinark Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det noen som vet om det er mulig å sette grense på f.eks. "Vis meg alle skjær fra 0-5 Meter. Noen som vet om dette er mulig å gjøre enten i mapsource eller på garmin xt mobile ? Ikke 100 % sikker men jeg har ikke funnet det i alle fall. Lenke til kommentar
fredrik5 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvordan installerte du sjøkartene på garmin xt? har topo kart+sjøkart, men klarer ikke og få sjøkartet til å virke! Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fredrik5: Når du kjøper Bluechart så kan du låse kartet opp mot to gpsèr. Har du brukt begge lisensene så må du nok kjøpe en lisens til. Deretter skal Bluechart merkes i Mapsource og overføres til enhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå