Gå til innhold

Kjøpe iPhone billigst mulig

Anbefalte innlegg

Ja som tittelen sier så er jeg ute etter å skaffe meg en iPhone billigst mulig.

Nå er det slik at jeg ønsker å ha det abonnementet jeg har fortsatt. Og det er vel slik om jeg har forstått det rett at man ikke får kjøpt telefonen uten abonnement. Så da er vel løsningen å kjøpe telefonen med et abonnement og bryte det abonnementet, men hvilket abonnement skal jeg da velge slik at det blir billigst mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Per i dag er det ikke mulig å kjøpe iPhone helt uten abonnement i Norge. Det er dog mulig å kjøpe med et abonnement fra Netcom, betale for den første måneden pluss et bruddgebyr på 2400(?) og dermed få den til rundt 5000 totalt. (Litt mer for 16gb)

ELLER du kan vente til 10 juli, som er når bindingstiden for de som kjøpte iPhone første dagen (heisann!) går ut, og QXL/Finn.no kommer til å fylles opp av folk som er gått lei :)

Lenke til kommentar

Er barw å smurfe litt rundt på nettet, f.eks finn.no så finner du sikkert fine iphones, enten nye eller fint brukte.

Kan trygt anbefale telefonen, men da da jeg fikk ny på garantien for 2 uker siden puttet jeg min i skuffen og gikk over til Diamond 2 som jeg personlig liker bedre :)

Lenke til kommentar

Hvis du har vært Netcom kunde lenge kan du jo ringe support og spørre hvor mye du må gi for en iPhone hvis du binder deg til det abonnementet du har nå i et år.

Du kan hinte om å skifte til Telenor hvis de ikke gidder hjelpe deg. Ikke sikkert det funker, men man vet aldri.

Lenke til kommentar
Nettbutikken til netcom har allerede muligheten til å videreføre gjeldende abbonement med 12m binding. Mamma gjorde dette og videreførte smarttalk når hun kjøpte iPhone.

Glimrende. Høres ut som den perfekte løsningen for min del. Skal se om jeg finner ut litt mer om prisen på det.

Lenke til kommentar
Nettbutikken til netcom har allerede muligheten til å videreføre gjeldende abbonement med 12m binding. Mamma gjorde dette og videreførte smarttalk når hun kjøpte iPhone.

Glimrende. Høres ut som den perfekte løsningen for min del. Skal se om jeg finner ut litt mer om prisen på det.

elkjøp kjører kampanje på iphone 3g med TELENOR SURFPRAT M til kr 399,- ordinær pris 1399,-

Elkjøp nettbutikk

Lenke til kommentar

Hm. Så jo ut som en brukbart tilbud.

Har en uvane av og gjøre impuls kjøp når jeg ser tilbud jeg syntes er greie

Kan jo altids selges den senere, synd "Varen er dessverre midlertidig utilgjengelig"

..Hvordan er levering fra nettbutikken til elkjøp? raske?

Og hvorfor sier det at varen er utilgjengelig når det står den er på lager?

..Isj, får ikke bestilt, blir det ikke noe impulskjøp i dag..

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Nå har jeg snakket litt med en kamerat av meg og funnet ut at det kommer en ny iPhone om ikke så lenge. Så da venter jeg til den kommer og ser hvordan den er og om jeg kjøper den.

Om jeg ikke går for den nye kan jeg jo kjøpe dagens iPhone for en billig penge på finn.no eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...