bjaesp Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei! Jeg har et Panasonic nv-gs75 videokamera. Jeg har før overført til PC, men siden PC-en kræsja, måtte jeg prøve på en ny maskin. Jeg plugger inn kameraet med USB 2,0, men når jeg åpner Movie Maker og skal importere står det at dataen ikke finner kameraet... Hva gjør jeg feil? Kameraet står på. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Helt sikker på at den ikke ligger under min datamaskin som kamera eller noe sånt? Isåfall kan du prøve andre USB-porter. Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 har prøvd andre porter og det finnes ikke under kontrollpanel... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Prøvd å søke etter nye enheter? Kan være at PC-en ikke automatisk har oppdaget kameraet så da kan det være en mulig løsning. Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Prøvd å søke etter nye enheter? Kan være at PC-en ikke automatisk har oppdaget kameraet så da kan det være en mulig løsning. Det virket ikke Endret 29. mai 2009 av bjaesp Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Til de aller fleste SD-kamera må en bruke Firewire, men jeg vet at Panasonic kan være unntaket. Var det USB du brukte på den gamle PC ? Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Til de aller fleste SD-kamera må en bruke Firewire, men jeg vet at Panasonic kan være unntaket. Var det USB du brukte på den gamle PC ? Jeg brukte USB på den gamle PCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå