gammelkonto-brukesikke Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei! Jeg er på utkikk etter en liten mp3-spiller som er lett å ha med seg på joggetur.. Litt info om hva jeg forventer av spilleren: - Den må være liten - Trenger ikke mer enn 1gb - Lydkvalitet er viktig - Batteritiden er ikke så viktig - Trenger ikke noe annet enn lyd - Vil gjerne ha mulighet til å sette opp en spilleliste, så jeg må kanskje ha en spiller med en skjerm? - Den må kunne spille av filer i random rekkefølge Sansa clip er kanskje noe? Takker på forhånd for svar.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 clip er tingen ja Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Leste akk denne: http://www.anythingbutipod.com/archives/20...-stone-plus.php og kom på en ting til: Stoppeklokke hadde vært kjekt å ha. Kommet no nyere versjon av clip'en som har stoppeklokke? Og en annen ting.. Kan du anbefale et headset til jogging? Takker for svar.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg som skrev den artikkelen... stone plus suger hardt på alt, og stoppeklokken hakker. Drålig lyd, udugelig menysystem etc etc. Hvis det er duppeditter til jogging du er ute etter bør du heller se på ipod nano med nike+. Dyr, ikke verdens beste lyd, men nike+ saken er genial. Skal du jogge bør du ha noe som sitter godt. Enten propper eller kanskje enda bedre hodetelefoner med bøyle bak hodet. Sennheiser PMX100 kanskje? Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Så det var du som skrev den.. Jeg tenker det blir en clip og at jeg heller kjøper en vanlig stoppeklokke. Headset er jeg ikke sikker på.. Får tenke litt på den. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå