Meh. Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Er det et stort problem? Hva var så bra med å ha hjul? Hva med å skru opp det gamle tastaturet og se om du finner feilen? Kanskje til og med ta bilder og legge de ut her? Endret 6. juni 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Det går en del fortere å finne "perfect volume" for en gitt situasjon med et hjul - hvis du skjønner hva jeg mener.. Hehe, siden volumhjulet fungerer på g15 v1 kan jeg jo koble det opp og bruke det bare for hjulet:P Se her forresten: http://i43.tinypic.com/2dvucyt.gif Endret 6. juni 2009 av stian- Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ja, om du ikke har volumet på et fast sted hele tiden så Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Det er jo sånn at volumet varierer fra video til video, fra spill til spill osv. Det tar meg noen sekunder mer å endre volumet til det nivået jeg vil ha det til uten hjul. MEN, det er et awesome tastatur, så nå skal jeg slutte å klage:P Endret 6. juni 2009 av stian- Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Nice bilde Bra du la ned skjermen så du ikke hadde føkka opp den helt... Med mindre du har gjort nettopp det?? Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Hehe.. Skjermen var ødelagt fra før så det hadde ikke noe å si:P Syns i grunn den skjermen bare var i veien (selv når den funka) - derfor tenkte jeg på g11 med en gang.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tror ikke det ble noe bedre av det der akkurat. Skulle heller ha skrudd det opp å vasket det for hånd uten såpe. Også la det tørle ett par dager på et varmt gulv eller lagt det i komfyren en lite stund. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Tror ikke det ble noe bedre av det der akkurat. Skulle heller ha skrudd det opp å vasket det for hånd uten såpe. Også la det tørle ett par dager på et varmt gulv eller lagt det i komfyren en lite stund. Har et sånt kit for å vaske/rense tastaturet, og etter å ha brukt det funka ca halve tastaturet som det skulle. Men resten av tastene var helt på trynet: trykka jeg på "7" f.eks. så åpna en hævv av windows-menyer seg. Da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne prøve å putte driten i oppvaskmaskinen - det hørtes jo moro ut:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå