gammelkonto-brukesikke Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Søla masse melk over tastaturet mitt i dag morges.. Men det var nok på tide med et nytt et uansett. Har tenkt litt over det, og vil ikke gi mer enn 700kr for et nytt tastatur. Noen som kan hjelpe? Hva jeg likte med g15 (se bilde) og vil ha på det nye: - Det var stort - Nok programmerbare taster (trenger vel max 5-6 stk), og at jeg kunne programmere dem rett fra tastaturet (med den MR-tasten) - Bakgrunnsbelysning (gjerne med flere nivåer) - Mulighet for å deaktivere windows-tastene Ting jeg ikke likte: - Det var ingen tast for "<" og ">" - "Skjermen" var bare i veien Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe g11 (se bilde), men det har helle ingen tast for "<" og ">", så nå vet jeg ikke. Takker på forhånd for hjelpen Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hva med G15 v.2? Eller kanskje Saitek Cyborg? Om du kan vente så kommer nok Saitek Eclipse III om ikke alt for lenge. Jeg vet ikke prisen, men den blir antagelig ikke overdrevent høy. Er du sikker på at du har sett på en skandinavisk/norsk versjon av tastaturet? (G11) Endret 29. mai 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Hva med G15 v.2? Eller kanskje Saitek Cyborg? Om du kan vente så kommer nok Saitek Eclipse III om ikke alt for lenge. Jeg vet ikke prisen, men den blir antagelig ikke overdrevent høy. Ingen av tastaturene du linka til ser ut til å ha en "<"/">"-tast Den tasten må jeg ha. Er du sikker på at du har sett på en skandinavisk/norsk versjon av tastaturet? (G11) Hva mener du? Søkte litt nå og det finnes visst ingen norsk versjon av g11 (så en svensk versjon på komplett - men det er uaktuelt). Jeg hadde en amerikansk versjon av g15, noe som funka greit bortsett fra den ene tasten som mangla. Jeg har forresten kjørt g15-tastaturet mitt i oppvaskmaskinen i kveld.. Skal la det tørke og se om det funker bedre i morra Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg har G15 kjøpt på komplett.no. Der har jeg jo >.< Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg har G15 kjøpt på komplett.no. Der har jeg jo >.< Kjøpte du denne? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343958 Jeg ser ingen <>-tast der, men kan jo hende de ikke har bilde av den norske versjonen. Hvis det nye g15-tastaturet har de tastene så er det jo ikkeno å lure på - da kjøper jeg det. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hei, sitter her med logitech G15 som er norsk nuh. Og en knapp for < og > finnes Løp og kjøp. Ønsker du bildebevis så får du sende PM. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Nesten alle butikkene har bilder av amerikanske versjoner tror jeg... Men varene er som regel norske ...og de fleste norske har "<" og ">" Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 G15 har >< tast ja, den engelske versjonen har det også om en bruker et norsk tastaturoppsett. Jeg har G15 med engelsk layout. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Ser jeg bomma med bildet der oppe. Slik ser altså tastaturet jeg ødela ut. Ingen tast for "<" og ">" der. Har sendt en mail til komplett for å bekrefte at det er den norske versjonen av g15 v2 de selger, og at den har den tasten. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Har Saitek Cyborg tastaturet, og er '<' og '>' på den Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Har Saitek Cyborg tastaturet, og er '<' og '>' på den Jeg har det også Off topic: Hadde du også problemer med software og driver-installasjon? Endret 30. mai 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ja. Og har det fortsatt. Har hatt dette keyboardet siden 2007 tror jeg, og klarer ikke og få de programbare knappene på siden til og funke (C1-C2-C3 osv.) Litt off topic, men. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har G15 kjøpt på komplett.no. Der har jeg jo >.< Kjøpte du denne? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343958 Jeg ser ingen <>-tast der, men kan jo hende de ikke har bilde av den norske versjonen. Hvis det nye g15-tastaturet har de tastene så er det jo ikkeno å lure på - da kjøper jeg det. Sitter med et g15 v2 kjøpt på komplett akkurat nå. Og ja, det er norsk oppsett med "<>" tast. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Ja. Og har det fortsatt. Har hatt dette keyboardet siden 2007 tror jeg, og klarer ikke og få de programbare knappene på siden til og funke (C1-C2-C3 osv.) Litt off topic, men. Off Topic: Ta en titt her! (Innlegg 8) Endret 31. mai 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Etter å ha fått bekrefta fra komplett at det er den norske versjonen de selger, har jeg nå bestilt g15 v2. Can't wait - hater å taste på selve laptopen EDIT: Shit, komplett har pakka og sendt tastaturet 44min etter bestilling. Sånt liker vi. Endret 2. juni 2009 av stian- Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Da sitter jeg og taster på G15 v2! Det er noe mindre enn v1, men tror dette blir bra^^ Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Da sitter jeg og taster på G15 v2! Det er noe mindre enn v1, men tror dette blir bra^^ Får håpe det Jeg vurderte G15 v.2 da jeg skulle ha nytt tastatur, men jeg endte opp med Saitek Cyborg til slutt Skulle jeg hatt nytt tastatur nå, tror jeg kanskje det hadde blitt G15 v.2 Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Får håpe det Jeg vurderte G15 v.2 da jeg skulle ha nytt tastatur, men jeg endte opp med Saitek Cyborg til slutt Skulle jeg hatt nytt tastatur nå, tror jeg kanskje det hadde blitt G15 v.2 Vurderte det saitek cyborg tastaturet, men så at mange hadde problemer med de ekstra tastene. I tillegg ser det jo ikke ut! Hehe, minner meg om lego/duplo det tastaturet der:P Eneste jeg ikke liker med g15 v2 så langt er at bakgrunnsbelysningen er rød (passer ikke helt med det andre jeg har her); G15 v1 hadde blått lys. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Problemet med de programmerbare tastene er enkelt å fikse Jeg skjønner ikke helt hvordan du får Saitek Cyborg til å se ut som Lego eller Duplo. Det er ingen ting som i det heletatt ligner i formen eller fargene Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Hehe, nei, du må myse litt så kanskje du ser det:P Jeg prøvde faktisk å vaske det gamle tastaturet i oppvaskmaskinen, men det funka dårlig. Rent og pent ble det, men kun volumhjulet fungerte etterpå. Nå kom jeg på en ting til: g15 v2 har ikke det hjulet til å endre på volumet som v1 hadde; Det har knapper ;'( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå