Re-Offender Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hvordan få plass til 3stk. 120mm radiatorer i et Midi-tower og enda ha god plass etterpå? Er enda ikke ferdig med prosjektet, og det har blitt endel custom løsninger Enjoy.. Endret 31. mai 2009 av ArcticOC Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Fikk svært hyggelige temperaturer og systemet er så og si 100% lydløst Endret 31. mai 2009 av ArcticOC Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nydelig. Hvorfor har du ikke PSU helt inne i kabinettet? Så litt hardcore ut med den montert slik den er nå, gir meg ideer=) Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nydelig. Hvorfor har du ikke PSU helt inne i kabinettet? Så litt hardcore ut med den montert slik den er nå, gir meg ideer=) Fordi Corsair HX1000W er for lang. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Nydelig. Hvorfor har du ikke PSU helt inne i kabinettet? Så litt hardcore ut med den montert slik den er nå, gir meg ideer=) Hehe.. hardcore? det er som Betroz sier, Corsair HX1000 er en ganske stor PSU og jeg har et relativt lite miditower, så for å spare litt plass her og der har jeg måttet gjøre et triks eller to. De PSU spacerne er lette å lage, bare å bruke "festepinner" for hovedkort for å dra PSU lengere ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå