Samcki Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er ikke sant det du sier at alle lag legger seg på 16 meteren. Ja dere er det førende laget i kanskje de fleste hjemmekamper, men det har vært ganske mange bortekamper dere har ligget bakpå faktigst. Mot Godset begynte dere til og med å drøye tiden... Må bare understreke omtrent alle lag. RBK har ikke spilt 100% hele sesongen, og noen kampe har vært så som så. Men alt i alt når man ser på helheten så legger de fleste lagene seg på 16meteren mot RBK. Når det gjelder cupen så kommer vi til å se en helt annen type kamp enn Molde - Start kampen, da RBK er for sterke defansive og stabile på midtbanen. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Blir en spennende kamp, og RBK møter en del lag som legger seg deffensivt, men det er vel ikke noen bombe? De fleste store lag i alle land møter det. Når ett annet TL lag er i form, møter svært mange lag med ett ekstremt lavt forsvar. Til å med på Brann Stadion, i år har svært mange lag lagt seg bakpå. Det handler om noe så enkelt som taktikk. Mot RBK er det svært få lag som kan spille RBK ut av kampen, derfor må man prøve på noe annet. Håper og tror Molde stiller seg litt offensivt, på lik linje med det Odd gjorde i serien mot RBK. Da blir det en veldig underholdende kamp. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Synes tabellen reflekterer hvem som faktisk tør spille fotball. RBK Molde og Odd har alle vist veldig fine eksempler på flott angrepsfotball. Får håpe cupfinalen blir mellom 2 offensive lag, med masse mål. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Synes tabellen reflekterer hvem som faktisk tør spille fotball. RBK Molde og Odd har alle vist veldig fine eksempler på flott angrepsfotball. Får håpe cupfinalen blir mellom 2 offensive lag, med masse mål. Molde og Odd satser offensivt på bekostning av det deffensive, Rosenborg er spiller god offensiv fotball, men har så å si alltid full kontroll deffensivt. Det er det som er, de satser offensivt, men ikke uten å ha god nok dekning deffensivt. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Molde og Odd satser offensivt på bekostning av det deffensiveJepp, og det er det jeg bekymrer meg mest for i morgen. Vi husker jo forrige kamp mot Brann, vi gikk knallhardt ut med offensiv og risky fotball de første 10 min, og fikk en baklengs. Brann er nettopp det laget som fort kan bli presset en hel kamp og likevel dra i land en noe ufortjent seier. Liker ikke tanken på teknikken og farten til Guastavino og Huseklepp mot Fevang og Torjus gamle bein... Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Molde og Odd satser offensivt på bekostning av det deffensiveJepp, og det er det jeg bekymrer meg mest for i morgen. Vi husker jo forrige kamp mot Brann, vi gikk knallhardt ut med offensiv og risky fotball de første 10 min, og fikk en baklengs. Brann er nettopp det laget som fort kan bli presset en hel kamp og likevel dra i land en noe ufortjent seier. Liker ikke tanken på teknikken og farten til Guastavino og Huseklepp mot Fevang og Torjus gamle bein... Jepp, selv om mitt kjære Brann i år har hentet mye poeng, i hvertfall etter hvor forferdelig dårlig de har spilt, har de ikke imponert meg. Men tror dessverre Odd blir for sterke, men Gustavino kan jo filme seg til en straffe eller 2, og da har vi jo Bjarnasson som er sikker Og Huseklepp skaper jo noe i hver kamp. Men Brann må nok score noen mål, for forsvaret lekker som en sil. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 He he, forrige gang dere var på stadion redda Arason/brant dere 2 straffer Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kanskje feil lag å nevne det mot, men dog, Bjarnasson er normalt bunnsolid, er vel bortimot eneste gang han brant, husker ikke kampen av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Er eneste gangen Bjarnason har brent straffe som straffetaker ja etter hva jeg husker. Kan ha noe å gjøre med at Arason er landslagskollega . Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 feskera videre til semi'n. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 første målet gikk til odd Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Aiaiai, spesielt det som skjer nå i Skien. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 en meget spesiell fotballkamp idag ja, mye skader som skjer Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Seriøst! Er det MULIG å være mer usportslige??? Ok, kanskje Kovacs ikke gidder å tenke seg om. Men hva med å la Brann få score en etterpå da? Og treneren som jubler og ler rått. Fy faen. Du kan ta deg en jævla bolle! Endret 8. august 2009 av Alastor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hmm... Nå angrer jeg faktisk på at jeg ikke ser på. Dette høres spesielt ut. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 det er vel bedre for kovacs å få tyn fra brann, enn å få huden full av sin egen trener og kollegaer fordi han ikke scorte, ville brann sin spiss score på en sånn situasjon, kan man jo lure på, odd sin keeper halter jo litt han også med lyskeproblemene sine. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Han hadde aldri fått tyn fra sine egne, de ledet 1-0 før dette, og at han spiller fair er ikke annet enn positivt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) det er vel bedre for kovacs å få tyn fra brann, enn å få huden full av sin egen trener og kollegaer fordi han ikke scorte, ville brann sin spiss score på en sånn situasjon, kan man jo lure på, odd sin keeper halter jo litt han også med lyskeproblemene sine. Hadde fått tyn? Er du rusk? Han hadde fått applaus! Fra alt og alle. Og hva med å feks la brann få score fra avspark eller noe, om man ser at det har blitt gjort en "feil"? Sorry, det her er bare skammelig, skammelig og ingenting annet enn skammelig. Ekkel spiller, ekkel trener og ekkelt lag. Endret 8. august 2009 av Alastor Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Den var ikke pen av Kovacs. Han burde spilt ut den ballen. Jævlig dårlig gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå