DJ_Dark Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Aalesund - Stabæk Enga - Tromsø Molde - Rosenborg Odd - Brann Endret 10. juli 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Nå stilte Lyn med b-lag og da. Ja, hvilke spillere var det som ikke spillte i det hele tatt i går som er fast på førstelaget? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Nå stilte Lyn med b-lag og da. Ja, hvilke spillere var det som ikke spillte i det hele tatt i går som er fast på førstelaget? Greit, ikke B-lag, men B-preget lag. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Da blir det tur til dritbyen M*lde da. Passer rimelig godt siden jeg kanskje går glipp av seriekampen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det erger meg at det kunne vært Alta IF - Rosenborg BK i neste runde! Det hadde blitt litt av en kamp! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det erger meg at det kunne vært Alta IF - Rosenborg BK i neste runde! Det hadde blitt litt av en kamp! "litt" Alta på hjemmebane og har vel kunstgress. RBK hadde nok vært for sterke for en hvilken som helst 1 og 2.div klubb. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Så,hvilke lag tror folk her inne går videre til semifinalen? Selv tror jeg det blir Odd,Stabæk,Molde og Tromsø. Er mest usikker på VIF-TIL og RBK-Molde,begge kamper som kan svinge begge veier. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Stabæk, Tromsø, Odd og Rosenborg. Mest usikker på Molde - Rosenborg. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Tror: Rosenborg, Stabæk, Tromsø og Odd. Håper på Enga, men har ikke troa Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Aalesund - Stabæk - Skal mye til om ikke stabæk tar denne. Virker veldig solide i det siste. Enga - Tromsø - Denne kan være mer åpen, men tror Tromsø går videre med tanke på forfallet i vif. Molde - Rosenborg - Tror molde tar denne. Virker mye bedre enn rbk nå. Odd - Brann - Denne også er selvsagt. Brann må ha en fantastisk dag og Odd må spille på bunnnivå om ikke dette blir seier til Odd. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Aalesund - Stabæk - Skal mye til om ikke stabæk tar denne. Virker veldig solide i det siste.Enga - Tromsø - Denne kan være mer åpen, men tror Tromsø går videre med tanke på forfallet i vif. Molde - Rosenborg - Tror molde tar denne. Virker mye bedre enn rbk nå. Odd - Brann - Denne også er selvsagt. Brann må ha en fantastisk dag og Odd må spille på bunnnivå om ikke dette blir seier til Odd. RBK- Molde blir en spesiell kamp, men tror RBK tar denne da de er stabile bakover og har angrepskraft på nesten lik linje som Molde, hadde vært greit å sett en litt mer jobbende Prica denne kampen, da tror jeg det blir vanskelig å hanskes med RBK. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 For å spekulere litt videre så håper jeg på Odd - RBK i finalen. Tror ikke det er så usannsynlig heller forutsatt at de ikke trekker hverandre i semien. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ikke om jeg får viljen min og Tromsø får Odd på Alfheim. Da er TIL sikret plass i EL neste år uten å måtte vinne mot laget de skulle møtt av Molde eller Rosenborg. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Mer redd for Molde enn RBK i en eventuell semi. 8-1 kampen de hadde mot start har satt sine spor Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Mer redd for Molde enn RBK i en eventuell semi. 8-1 kampen de hadde mot start har satt sine spor Molde sin stil passer Odd mye bedre enn RBK, rett å slett fordi Molde etterlater seg enorme rom på midtbanen. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Mye mulig at vi vil ha lettere for å angripe mot Molde, men vi er veeeldig sårbare for deres angrepsfotball. Morten og Torjus har null problem med å parkere Ivers og Prica, mens Molde bruker såpass mye bakrom og fart i angrepet, noe forsvaret vårt har slitt med så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Mye mulig at vi vil ha lettere for å angripe mot Molde, men vi er veeeldig sårbare for deres angrepsfotball. Morten og Torjus har null problem med å parkere Ivers og Prica, mens Molde bruker såpass mye bakrom og fart i angrepet, noe forsvaret vårt har slitt med så lenge jeg kan huske. Samtlige kamper jeg har sett har motstanderlaget til RBK lagt seg på 16meteren, ikke mye bakrom å bruke her. Uansett så benytter RBK ikke særlig bakrom i sine angrep, de spiller seg igjennom. Det Molde er flinke på er å spille kontra, da de tross alt spiller i en 4-3-3 formasjon. Molde-RBK kampen kommer til å minnes veldig på Odd-RBK kampen, der RBK kommer til å dominere på midtbanen, mens Molde kommer til å spille mye kontra. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nuvel, er da ikke alltid midtbanen til RBK er så dominerende at det ikke finnes muligheter kontra, f.eks mot Odd og Godset borte. Vil heller påstå at RBK ikke er noe god til å utnytte det bakrommet og kontringene de får. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Som sagt så legger omtrent alle motstandere seg på egen 16meter, ikke akkurat noe lett å kjøre kontra da? Ut i fra det jeg har sett hittil så har RBK hatt det vanskeligere i angrep enn andre lag. RBK er tross alt et av de lagene som har scoret mest mål i Tippeligaen i år. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er ikke sant det du sier at alle lag legger seg på 16 meteren. Ja dere er det førende laget i kanskje de fleste hjemmekamper, men det har vært ganske mange bortekamper dere har ligget bakpå faktigst. Mot Godset begynte dere til og med å drøye tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå