Gå til innhold

Cupen 09 - Veien til Ullevaal

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Aalesund - Stabæk - Skal mye til om ikke stabæk tar denne. Virker veldig solide i det siste.

Enga - Tromsø - Denne kan være mer åpen, men tror Tromsø går videre med tanke på forfallet i vif.

Molde - Rosenborg - Tror molde tar denne. Virker mye bedre enn rbk nå.

Odd - Brann - Denne også er selvsagt. Brann må ha en fantastisk dag og Odd må spille på bunnnivå om ikke dette blir seier til Odd.

Lenke til kommentar
Aalesund - Stabæk - Skal mye til om ikke stabæk tar denne. Virker veldig solide i det siste.

Enga - Tromsø - Denne kan være mer åpen, men tror Tromsø går videre med tanke på forfallet i vif.

Molde - Rosenborg - Tror molde tar denne. Virker mye bedre enn rbk nå.

Odd - Brann - Denne også er selvsagt. Brann må ha en fantastisk dag og Odd må spille på bunnnivå om ikke dette blir seier til Odd.

RBK- Molde blir en spesiell kamp, men tror RBK tar denne da de er stabile bakover og har angrepskraft på nesten lik linje som Molde, hadde vært greit å sett en litt mer jobbende Prica denne kampen, da tror jeg det blir vanskelig å hanskes med RBK.

Lenke til kommentar

Mye mulig at vi vil ha lettere for å angripe mot Molde, men vi er veeeldig sårbare for deres angrepsfotball. Morten og Torjus har null problem med å parkere Ivers og Prica, mens Molde bruker såpass mye bakrom og fart i angrepet, noe forsvaret vårt har slitt med så lenge jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Mye mulig at vi vil ha lettere for å angripe mot Molde, men vi er veeeldig sårbare for deres angrepsfotball. Morten og Torjus har null problem med å parkere Ivers og Prica, mens Molde bruker såpass mye bakrom og fart i angrepet, noe forsvaret vårt har slitt med så lenge jeg kan huske.

Samtlige kamper jeg har sett har motstanderlaget til RBK lagt seg på 16meteren, ikke mye bakrom å bruke her.

Uansett så benytter RBK ikke særlig bakrom i sine angrep, de spiller seg igjennom.

Det Molde er flinke på er å spille kontra, da de tross alt spiller i en 4-3-3 formasjon.

Molde-RBK kampen kommer til å minnes veldig på Odd-RBK kampen, der RBK kommer til å dominere på midtbanen, mens Molde kommer til å spille mye kontra.

Lenke til kommentar

Som sagt så legger omtrent alle motstandere seg på egen 16meter, ikke akkurat noe lett å kjøre kontra da?

Ut i fra det jeg har sett hittil så har RBK hatt det vanskeligere i angrep enn andre lag.

RBK er tross alt et av de lagene som har scoret mest mål i Tippeligaen i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...