Havard_92 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Sykt guffent at ingen av kampene blir sendt på skjermen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Mota skader seg på oppvarminga! Hahahaha! Dog, han ble klar Der hadde vi en kjempesjanse! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Finnmarkinger skulle vært kommentatorer på tv! De og Petter Rasmus! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Finnmarkinger skulle vært kommentatorer på tv! De og Petter Rasmus! Du hører på RadioAlta eller ? Roger Finjord er spektakulær på sitt beste Her og Her! Kan du høre Finjord ta av Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Finnmarkinger skulle vært kommentatorer på tv! De og Petter Rasmus! Hører på det nå og de er enda mer partiske enn Petter Rasmus. Det er en stor prestasjon! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 0-0 til pause er ikke dårlig I tilleg skaper vi mange gode sjanser Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Hører på det nå og de er enda mer partiske enn Petter Rasmus. Det trodde jeg faen ikke var mulig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Alta ryker for Molde. Og Stabæk slår LSK 4-0 etter 4 mål av Fredrik Berglund. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Alta ryker for Molde. Og Stabæk slår LSK 4-0 etter 4 mål av Fredrik Berglund. Vi var så nærme, men likevel glapp vi Vi skapte helt klart mest denne kampen! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Var morro i hallen da. Liv som bare faen Skapte mest ja, men Molde hadde to store sjanser og kan bare huske at vi hadde en - som gikk i stolpen. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hører på det nå og de er enda mer partiske enn Petter Rasmus. Det trodde jeg faen ikke var mulig. Ble overrasket selv jeg. Men det var faktisk mer engasjerende å høre på enn Alsaker/Semb. Synd at Alta røk, hadde de gått videre hadde jeg håpet på de som motstander i kvarten. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Et av gullkornene var "Og der lure han Mame Biram på ræv og får frispark!" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Et av gullkornene var "Og der lure han Mame Biram på ræv og får frispark!" Haha. Som Rasmus kunne sagt det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Flere enn meg som ser Brann - Lyn på Tv2 Sumo nå? SLUTT Å ZOOME UT OG INN SÅNN DIN ******* KAMERAMANN!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Flere enn meg som ser Brann - Lyn på Tv2 Sumo nå? SLUTT Å ZOOME UT OG INN SÅNN DIN ******* KAMERAMANN!! Er jo så artig å se på kamp da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Men seriøst, du blir kvalm av å følge med - han har ikke oversikt, går for langt, for kort osv i panoreringen, glemmer å flytte kameraet ved utspill og gudene veit. Seriøst, AMATØR! Endret 9. juli 2009 av Alastor Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hehe, kanskje det er en lærling Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Fantastisk kamp altså! Var på stadion og så Brann-Lyn, Lyn sine "supportere" kunne telles på en hånd, og Brann var ikke langt unna heller, skuffende. Jeg må si det var en dårlig kamp av begge lag, og ikke overraskende at Lyn ligger an til nedrykk. Brann var elendig, og Lyn verre. Det er med sorg jeg som Brannsupporter skriver dette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Nå stilte Lyn med b-lag og da. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 B-lag? Nja, noen var manglet de, men direkte B-lag var det på ingen måte. De har jo også vist i TL at de ikke er bedre enn dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå