Sameboe Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Haha, Start ute? Bananas kan drømme videre om at Start skulle vinne første gang i cupen på over 100 år. :!: Blir et annet lag i gult vet du Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg ler. Og jeg vet at Bolanos er temmelig irritert for at de tapte. Men at Ranhem ikke holdt FFK ute, det var kjipt. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ja skulle gjerne vært mer Trønderpower i cupen, gleder meg til Ranheim rykker opp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Herlig at Alta møter Molde! Håper det blir hjemmekamp og semifinale på Alta! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Når blir det bestemt hvor 4.rundes kamper skal spilles? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Bestemmer de ikke det sammen med trekninga? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Tydeligvis ikke. Det står under at "hvor kampene skal spilles er enda ikke bestemt". Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Litt usikker på hvortid. Men nei, det skjer ikke samtidig. Dette blir avgjort, har i hvertfall tidligere blitt avgjort etter hvor langt fra din hjemmebane du har reist i de tidligere kampene. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kampene spilles 7. og 8. juli. Det er foreløpig ikke bestemt hvilke lag som får hjemmekamp. Og hvis Sogndal får hjemmekamp så ryker Aalesund.. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kampene spilles 7. og 8. juli. Det er foreløpig ikke bestemt hvilke lag som får hjemmekamp.Og hvis Sogndal får hjemmekamp så ryker Aalesund.. Og visst Aalesund får hjemmekamp går Sogndal videre. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Off-topic; Hvis ikke visst. Uansett... Ser ikke logikken i at den som får hjemmebane automatisk vinner. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kampene spilles 7. og 8. juli. Det er foreløpig ikke bestemt hvilke lag som får hjemmekamp.Og hvis Sogndal får hjemmekamp så ryker Aalesund.. Og visst Aalesund får hjemmekamp går Sogndal videre. Vi håper på det Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Off-topic; Hvis ikke visst. Uansett... Ser ikke logikken i at den som får hjemmebane automatisk vinner. Beklager skrivefeil, prøver hele tiden å unngå dette. Ser du ikke logikken i hjemmebane vinner? Ikke jeg heller, Sogndal vinner uansett Endret 20. juni 2009 av Kjuagutt Lenke til kommentar
Manken Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vet jo at det alltid er en fordel å ha hjemmebane mtp. publikum og egen bane. Men det jo fortsatt ingen garanti for at de med hjemmebane vinner Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Håper egentlig på bortebane for RBKs del. Begge hjemmekampene jeg har vært på i cupen har RBK tapt. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Håper egentlig på bortebane for RBKs del. Begge hjemmekampene jeg har vært på i cupen har RBK tapt. Hadde vært kos med kampen i Bergen. Da skal jeg få på meg noe grønt og håpe Rosenborg går rett vest. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Da var det snart dags for Alta IF - Molde Molde har Thioune ute med suspensjon Kampen kan følges her Mota skader seg på oppvarminga! Endret 8. juli 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Heier på Alta i dag ja. Go Alta! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Mota skader seg på oppvarminga! Hahahaha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå