Gå til innhold

Cupen 09 - Veien til Ullevaal

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se Mons Ivar, spellar som en konge,

Nei, det er en stund siden, men han får det til som trener å! Deilig å få ut Viking. Artig at Glimt røk mot Alta og.

Men at Stabæk skulle holde seg var bare irriterene!

Endret av Kjuagutt
Lenke til kommentar
Tja, hva kan jeg si? Noe mer udugelig dommer enn det som var på kampen i dag skal man lete lenge etter. Asker blir snytt for 4(!!) straffer og fikk annulert mål. I tillegg var to av LSKs tre mål generaltabber av dommeren. Dummeste jeg har sett på lenge! :wallbash:

Really?

drogba_54484q.jpg

Lenke til kommentar
Tja, hva kan jeg si? Noe mer udugelig dommer enn det som var på kampen i dag skal man lete lenge etter. Asker blir snytt for 4(!!) straffer og fikk annulert mål. I tillegg var to av LSKs tre mål generaltabber av dommeren. Dummeste jeg har sett på lenge! :wallbash:

Really?

Den kampen så jeg aldri, så kan ikke sammenlikne.

Lenke til kommentar
Etter å ha sett på reprise på TV2 er jeg i alle fall sikker på at det var straffe til Asker på den ene situasjonen der. Det sa det på TV2 og. Og det annulerte målet var og feil.

Sjansestaistikken = U.

På det annulerte målet, så er det jo 3 Asker-spillere i offside, når ballen stusses videre. Men én straffe skulle dem hatt, det skal jeg være enig i :)

Lenke til kommentar

Det så faen ikke sånn ut fra den vinkelen jeg satt i, og den var mye bedre enn kameravinkelen. :p

Men de viste jo ikke alle straffesituasjonene heller da, bare den viktigste som vi i alle fall SKULLE hatt. Det hadde gitt et helt annet kampbilde. Dessuten var det jo offside på to av deres spillere før dere fikk den corneren som dere putta 0-3 på. Og den første målet, på frisparket der. Herregud. LSK-spillern drar ned spillern fra Asker og får frispark selv. Det gjorde meg bare sur. En unormalt partisk dommer på banen i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...