Gå til innhold

Cupen 09 - Veien til Ullevaal

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med Godset sparte litt på kruttet i cupen. Litt for mye kanskje, men de er vel fortsatt sugne på poeng på Lerkendal. RBK har alltid hatt problemer med Godset.

Uansett. Gleder meg til min første cupkamp på Strindheim på onsdag.

Sånn for deg som visst nok ikke visste det, Godset satset på å vinne cupen i år egentlig :ninja:

Lenke til kommentar

Tja, hva kan jeg si? Noe mer udugelig dommer enn det som var på kampen i dag skal man lete lenge etter. Asker blir snytt for 4(!!) straffer og fikk annulert mål. I tillegg var to av LSKs tre mål generaltabber av dommeren. Dummeste jeg har sett på lenge! :wallbash:

Dagens høydepunkt: Jon Herwig Carlsen som kommentator og hans limriks :love:

Lenke til kommentar
Et par morsomme kamper der.

Tips til "bomber" er at Bryne slår ut Viking og at Alta slår ut Bodø/Glimt. Har ingen videre argumentering bak hvorfor jeg tror dette, men det kan fort skje (som i alle cupkamper).

Hva kan man si?

Og DJ, har et lag du holder med noen gang tapt uten at det er dommeren sin feil? ;-)

Lenke til kommentar
Hva var oddsen på en sånn dobbel GBD? Skulle spillt på det ;)

Hehe, hadde jeg spilt på det kan du banne på at både Viking og Glimt hadde gått videre. Sjelden hell i pengespill.

Glimt ser ut til å ha stø kurs mot nedrykk nå, men jeg tror det er større sjanse for at Viking reiser seg igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...