Armageddon Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Regner med Godset sparte litt på kruttet i cupen. Litt for mye kanskje, men de er vel fortsatt sugne på poeng på Lerkendal. RBK har alltid hatt problemer med Godset. Uansett. Gleder meg til min første cupkamp på Strindheim på onsdag. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Regner med Godset sparte litt på kruttet i cupen. Litt for mye kanskje, men de er vel fortsatt sugne på poeng på Lerkendal. RBK har alltid hatt problemer med Godset. Uansett. Gleder meg til min første cupkamp på Strindheim på onsdag. Sånn for deg som visst nok ikke visste det, Godset satset på å vinne cupen i år egentlig Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det gjør vel alle av de mindre klubbene. Men tror Godset undervurderte Bærum. De stilte vel ikke med toppet lag. Isåfall så gleder jeg meg til lørdag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Nå skal faen meg LSK knuses ut av cupen!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Tromsø i ledelsen mot Hønefoss allerede Alta kjører kampen mot Glimt for øyeblikket! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvor i all verden er interessen på cupen her inne idag? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ALTA IF I LEDELSEN MOT GLIMT!!! Jan Tommy "Messi" Haugli! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 pjoh, der putta Kovacs i sluttminuttene Konge av Alta da! Og 1-1 mellom Stabæk og Eidsvold Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 3-0 :o. Hva kan jeg si: Eliteserie og cupfinale? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ekstraomgangene til Bryne - Viking nå på TV2 Sport. Spanande Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Glimt har jo vært elendig i det siste og det vises også i dag, kan fort bli nedrykk om de fortsetter sånn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Tja, hva kan jeg si? Noe mer udugelig dommer enn det som var på kampen i dag skal man lete lenge etter. Asker blir snytt for 4(!!) straffer og fikk annulert mål. I tillegg var to av LSKs tre mål generaltabber av dommeren. Dummeste jeg har sett på lenge! Dagens høydepunkt: Jon Herwig Carlsen som kommentator og hans limriks Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Et par morsomme kamper der. Tips til "bomber" er at Bryne slår ut Viking og at Alta slår ut Bodø/Glimt. Har ingen videre argumentering bak hvorfor jeg tror dette, men det kan fort skje (som i alle cupkamper). Hva kan man si? Og DJ, har et lag du holder med noen gang tapt uten at det er dommeren sin feil? ;-) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva var oddsen på en sånn dobbel GBD? Skulle spillt på det Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Haha ikke så verst tipping der nei ... Mons Ivar Mjelde Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Og DJ, har et lag du holder med noen gang tapt uten at det er dommeren sin feil? ;-) Som jeg sa, jeg skal slutte å klage på dommere i TL etter dette. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva var oddsen på en sånn dobbel GBD? Skulle spillt på det Hehe, hadde jeg spilt på det kan du banne på at både Viking og Glimt hadde gått videre. Sjelden hell i pengespill. Glimt ser ut til å ha stø kurs mot nedrykk nå, men jeg tror det er større sjanse for at Viking reiser seg igjen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hehe. Viking ute mot Bryne. Fine greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå