Gå til innhold

Cupen 09 - Veien til Ullevaal

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har respekt for Enga-fans, men faen så deilig det er å banke Enga. Måten de spiller fotball på under Andresen er rett og slett motbydelig å se på. De har slått oss to ganger i år og kunne fort gjort det i dag igjen, men ikke pga flott fotball og det irriterer noe helt grenseløst. Men Andresen skal ha for at han er i ferd med å kopiere Drillo-stilen til fulle.

Ullevaal here I come! :D

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Da blir det rivaloppgjør i cupfinalen! Blir artig kamp kan jeg se for meg. Trist at Odd ikke eier verdighet. Fair play er ett fremmedord, og nå blir det lang straff for Dokken.

Skulle jo tatt seg ut om Kovacs hadde scoret på headingen mens Areng ligger nede.

Var hyggelig å høre intervjuet med Rekdal etter kampen! Han var sympatisk, rørt, rolig og sindig. Sjelden kost, vi må nyte dette!

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...ng-2923518.html

Endret av Kjuagutt
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Første mål skulle vært annulert for filming, Molde blir snytt for straffe/frispark og Ålesund skulle hatt sitt andre røde, og første straffespark skulle vært tatt på nytt. Semb sitter og skryter av dommeren igjennom hele kampen. Fantastisk.

Snurt Molde supporter her ser jeg....

Molde skulle også hatt et rødt kort etter det jeg kan huske...

Lenke til kommentar
Med tre-fire feil som kunne vist seg å være veldig avgjørende så ville jeg ikke kalle det en "godt gjennomført kamp".

Det er ingen grunn til å avblåse første mål for filming. Hvilken situasjon skulle Molde hatt straffe? Når M.B. Diouf la seg ned i 16-meteren? Han skulle forøvrig hatt noen gule kort. Men det er ikke noen stor sak. Hvor skulle de hatt sitt andre røde? Situasjonen med Mota?

Lenke til kommentar
Det er ingen grunn til å avblåse første mål for filming. Hvilken situasjon skulle Molde hatt straffe? Når M.B. Diouf la seg ned i 16-meteren? Han skulle forøvrig hatt noen gule kort. Men det er ikke noen stor sak. Hvor skulle de hatt sitt andre røde? Situasjonen med Mota?

Hvor en Molde-spiller, jeg tror det var Mota, blir felt når han er alene igjennom. Filming telles vel som en forseelse på lik linje med en takling? At Diof skulle hatt gult stemmer nok også, falt lett gjorde han ihvertfall.

Lenke til kommentar

Flott kamp av Aalesund, skjønte de vant når de utlignet i andre ekstraomgang. Forøvrig er Semb en elendig komentator. Sitter hele tiden og komenterer hvordan dommeren gjør jobben sin. Det verste var når han ene på Molde hoppet og skulle heade og datt foran mål, da skulle Semb ha det til å være straffe... Molde var heller ikke i slaget idag, Thione viste noen små dribleferdigheter men de ble rett og slett for slapp etter første scoring etter min mening. Tenkte å tippe i går må at Molde vant, men eg e sannelig glad eg ikke gjorde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...