Schlecks Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 SAVA for et mål av Hoseth! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 bra både brann og rosneborg er ute av cupen synes jeg, får vi jekket dem ned litt ser ut som de trenger det av og til så dem ikke blir for selvgode Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 bra både brann og rosneborg er ute av cupen synes jeg, får vi jekket dem ned litt ser ut som de trenger det av og til så dem ikke blir for selvgode Du mener vel 3-0 er fortjent og? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Kan jo ikke være suveren i hver eneste kamp heller, dere og quququarabagh er de heldige.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det er lov å være frustrert, sinna osv. Men rene trusler VIL bli slettet - uansett hvor urealistiske de er, og uansett om de er skrevet i affekt. 1 innlegg slettet. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Dette går ikke ann å glemme samme faen hvor mye jeg skalprøve, MOLDE!??!? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Dette er så flaut at det er trist. Endret 9. august 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 hehe kanskje det blir 5-1 i denne kampen også, hvis dere greier å putte inn et trøstemål da, eller får en straffe ller noe slikt, eller kanskje et selvmål, da slipper dere å score selv, det hadde vært noe det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 hehe kanskje det blir 5-1 i denne kampen også, hvis dere greier å putte inn et trøstemål da, eller får en straffe ller noe slikt, eller kanskje et selvmål, da slipper dere å score selv, det hadde vært noe det Du lever farlig nå. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Haha 5-0 xD Molde er sterke nå, ingen vil møte dette laget i semifinalen. Endret 9. august 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Skam. Er så glad jeg ikke dro til Molde. Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Moldes angrepsfotball er helt fantastisk å se på. Absolutt nydelig. Håper de tar the double i år, fortjener det virkelig. Er så glad jeg ikke dro til Molde. Medgangssupporter? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 da gjenstår bare selvmålet da, slik at rbk får et trøstemål de også , men det er vel nærmere 6-0 tenker jeg Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Dæven døtte Molde. Jeg bøyer meg i støvet. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 håper det blir molde-Aafk og odd-vif evt molde-vif og odd-Aafk, vil helst møte molde i finalen Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Molde hjemme kan gå. Men krysser fingrene for vif eller aafk ja. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Min spådom om semifinalene: Odd - Vålerenga Aalesund - Molde lukter Odd - Molde i årets cupfinale Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg håper på: VIF - Aalesund Odd - Molde Så: VIF-Odd. Men tviler på at det blir Odd i finalen, men det hadde vært best for oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå