DJ_Dark Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Har du sett på norsk fotball de siste 6 åra? Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Yeah, yeah.. Har ikke veldig mye overs for Odd, men seieren er fortjent. Brann er ikke bedre stakkar. Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Sukk sukk. Satser på Odd blir grust av Molde i semien Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Ennå ett mål =O Dette begynner å minne om klasseforskjell gitt. Endret 8. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 wohoo nok et mål , brann spiller jo nesten like dårlig som start dem, men bare nesten ingen spiller så dårlig som start Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 wohoo nok et mål , brann spiller jo nesten like dårlig som start dem, men bare nesten ingen spiller så dårlig som start Bare sett en Start-kamp i år du eller? Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Holder å se den siste Javel? Så f. eks. sterke seirer i Stavanger og Oslo tells ikke lenger? Eller at vi ligger på 6. plass på tabellen? Satan så stokk dumme noen folk er... Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jævla Kovacs gjør meg nesten flau på norsk fotballs vegne. Kunne ikke han bare sett hva Di Canio gjorde for West Ham? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Holder å se den siste Javel? Så f. eks. sterke seirer i Stavanger og Oslo tells ikke lenger? Eller at vi ligger på 6. plass på tabellen? Satan så stokk dumme noen folk er... Tør nesten påstå at de ikke teller mer når man går på en 8 målssmell ja. Det er de sensasjonelle resultatene som blir husket uansett. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 akkurat som odd blir husket for denne kampen, vil start bli husket for 8 måls tapet og for et tap det var , dessuten måtte jo comeback fantomet deres plutselig slutte, hmm lurer på hvorfor det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 akkurat som odd blir husket for denne kampen, vil start bli husket for 8 måls tapet og for et tap det var , dessuten måtte jo comeback fantomet deres plutselig slutte, hmm lurer på hvorfor det Dere vil ikke bli husket for selve kampen, men for den dusten Kovacs. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Fra db.no " Opphentingen var i gang, men så kortsluttet Eirik Bakke da han klippet ned Steffen Hagen nede ved sidelinja i ufarlig område. Midtbanekrigeren ble belønnet med det som var et rødt kort som definitivt kan forsvares, hvorpå Bakke svarte med å gi dommer Sandemoen en salve ironisk applaus." :!: Ærlig talt så ser jeg ikke Kovacs gjøre noe som er forferdelig galt. Når jeg så det første gangen ser det ut som at Opdal bare driter på draget og mister ballen. Når man er en spiss så er det naturlig å snappe ballen og sette den i mål. Mulig Brann skal se på seg selv istedet for å kjefte på motspillerne for at de scorer mål. Nå stikker jeg til Molde. Håper på en god kamp der og. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Kan som Brannfan begynne med å gratulere Odd med en fortjent seier. De var bedre enn Brann. Når det er sagt hadde Brann marginer veldig mot seg idag, og resultatet gjengir ikke kampen riktig. Første omgang er nokså gjevnspilt, Brann gjør en ganske grei jobb deffensivt, uten å skape mye offensivt. Odd scorer 1-0 etter slapt forsvarspill av Bjarnason. 2-0 er jo en historie for seg selv, hadde Kovacs løpt rett bort, og scort hadde det vært en ting, men han snur seg, ser på Opdal i smerter, og scorer. Når han i ettertid sier han hadde gjort det samme igjen, blir det ufordragelig. Fagermo er en dyktig trener, men ganske ufordragelig, den elleville jubelen etter 2-0 sier alt om han. Når andre omgang begynner er kampen snudd, Brann må angripe, og dette skaper rom for Odd. 3-0 kommer på en perle, etter igjen svakt forsvarsspill. Så våkner Brann for fult, og spiller (mulig bare fordi jeg er Brannfan jeg ser det) bedre fotball enn Odd en god stund, og får fortjent 3-1. Brann fortsetter høyt press i en amper kamp. Bakke har en farlig takling, dog på ballen. Jeg mener det ettersom Sandemoen har latt 5-6 andre knottetaklinger gå med bare frispark denne kampen, bør nøye seg med gult kort ettersom det er en i overkant hard takling. Men jeg mener siden han så tydelig går på ball, bør det ikke være rødt. Unødvendig er det uansett av Bakke. Etter dette fortsetter Brann og presse, og får straffe. Bjarnasson som vanligvis er sikker, treffer undersiden av tverrlegger, uheldig. Brann fortsetter høyt press i en amper kamp. 4-1 kommer på kontring når Brann står høyt i banen, og 5-1 burde vel strengt talt vært avblåst ettersom Semb med begge armene holder forsvarspilleren nede. 3-1 hadde vært et resultat som gjengav kampen, men målet til Kovacs ødela kampen, og du får aldri vite hvordan det hadde gått visst han hadde vært en fair spiller, han hadde mulighet til å blir norsk fotballs helt, velger å bli det stikk motsatte. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Fant i morges ut at jeg ikke hadde råd til å ta meg fra steinkjer til lerkendal for å ta kjernenbuss derfra. Så blir ingen bortekamp på meg. Årets nedtur. Kan bare bli bedre om vi vinner. Var vel en eller annen heldiggris som fikk min plass. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Mye sant i det du sier, men det var synd at skuddet til Bentley gikk stang ut i starten av andre omgang. Der var marginene på deres side Endret 9. august 2009 av stizzen Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Og når du sa "Bakke har en farlig takling, dog på ballen." Så har det ikke en dritt å si om det er på ballen eller ei. Det står det ingenting om i reglene. Det er hvordan du går inn i taklingen og hvordan du utfører den. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Det som etter min mening er viktigste argumentet til at Bakke ikke bør få rødt, er at det er langt fra første knottetakling i den kampen. Det er 5-6 fra begge lag som går knallhardt inn med knottene. Her blir det ikke kort, men bare frispark. Da bør ikke Sandemoen endre syn når det er Bakke som gjør det. Bakkes takling aleine kan forsvares med rødt kort, men ser du det store bildet, med kampen under ett er det feil å gi rødt. Viktig å se hele bildet. Ikke bare enkeltsiuasjoner i fotball. Mye sant i det du sier, men det var synd at skuddet til Bentley gikk stang ut i starten av andre omgang. Der var marginene på deres side Enig, der var Odd uheldig. Fint skudd Endret 9. august 2009 av Kjuagutt Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Lekkert mål av Tromsø der. Fantastisk forsering på kanten. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Dæven for en kamp. 7 mål, straffebom, selvmål, utvisninger etc. Grattis VIF. Håper det blir repetisjon av fjorårets semi med odd-vif. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå