DJ_Dark Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ettersom forrige runde i cupen endte med nedspamming av Tippeligatråden tenkte jeg at det kanskje er like greit med en egen tråd hvor kamper og trekning kan diskuteres. Fyr løs folkens! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ullevaal, Ullevaal, vi e guttan i fra Trondheim og vi skal te Ullevaal! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ullevaal, Ullevaal, vi e guttan i fra Trondheim og vi skal te Ullevaal! Ditto Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tror Vålerenga kan nå langt i år også, forhåpentligvis stå igjen som seierherrene. Vi er et godt cuplag så dere skal se det blir vanskelig å slå oss ut. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Når er trekking til neste runde? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Når er trekking til neste runde? Aldri. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Når er trekking til neste runde? Aldri. Det er så deilig med utfyllende og hjelpsomme svar. [sarkasme]Gratulerer med over 10000 innlegg![/sarkasme] Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Du spurte når det skal være trekning i cupens tredje runde, og jeg svarer aldri. Grunnen til det svaret, er at det aldri er noen trekning i de tre første rundene. Det er bare NFF som kommer med et oppsett, og man kaller ikke det for noen trekning. The first rounds of the cup are played in April, around the same time as the Norwegian Premier League starts. The first few rounds are set up by the Norwegian Football Association, and the top premier league teams are usually pitted against fairly weak amateur teams, often in rural areas, on the amateur team's home pitch. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Aha, da skjønner jeg. Trodde at NFF bestemte kun de to første rundene. Men første trekning blir da vitterlig i fjerde runde. Når kommer NFF med neste rundes oppsett da? Får også beklage sarkasmen, jeg ble bare litt provosert Endret 2. juni 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Haha, det går bra. Skjønner frustrasjonen. :!: Men oppsettet kommer nok etter 10. juni, for det er da Bærum - Godset spiller sin 2. rundes kamp. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Du spurte når det skal være trekning i cupens tredje runde, og jeg svarer aldri. Grunnen til det svaret, er at det aldri er noen trekning i de tre første rundene. Det er bare NFF som kommer med et oppsett, og man kaller ikke det for noen trekning. The first rounds of the cup are played in April, around the same time as the Norwegian Premier League starts. The first few rounds are set up by the Norwegian Football Association, and the top premier league teams are usually pitted against fairly weak amateur teams, often in rural areas, on the amateur team's home pitch. Link? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Start tar cupen i år, det er jaggu på tide å komme oss til Ullevaal! (selv om vi slo enga der i år ) Aldri vært i en cupfinale på 103 år Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Runde 3 av cupen: 17. juni: Vålerenga - Ullensaker/Kisa Lillestrøm - Nybergsund IL Trysil / Asker Eidsvold Turn - Stabæk HamKam - Lyn Mjøndalen - Bærum/Strømsgodset Notodden - ODD Grenland Bryne - Viking Haugesund - Sogndal Nest-Sotra - Brann Aalesunds FK - Stavanger Strindheim - Rosenborg Tromsø - Hønefoss Alta - Bodø/Glimt 18. juni: Fredrikstad - Ranheim Kongsvinger/Skarbøvik - Molde Start - Løv-Ham Lenke til kommentar
GBD Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Et par morsomme kamper der. Tips til "bomber" er at Bryne slår ut Viking og at Alta slår ut Bodø/Glimt. Har ingen videre argumentering bak hvorfor jeg tror dette, men det kan fort skje (som i alle cupkamper). Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Et par morsomme kamper der. Tips til "bomber" er at Bryne slår ut Viking og at Alta slår ut Bodø/Glimt. Har ingen videre argumentering bak hvorfor jeg tror dette, men det kan fort skje (som i alle cupkamper). Kan informere om at Alta IF slo Bodø Glimt hjemme i pre season 3-1 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Alta gjør det alltid godt mot Tromsø og B/G pre season,de har mer motivasjon når de møtes Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Herlig at RBK møter Strindheim. Da blir det bortekamp på meg i år og. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Åsane ble slått ut av cupen med 2-1 tap for Sogndal i går Endret 5. juni 2009 av KRISS- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå