krokeen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei. Driver på å lage ett utkast jeg skal vise for sildebordkomiteen, så tenkte jeg å få litt kritikk her på forhånd:) Lenke til kommentar
inspo Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hei. For det første så likte eg logoen, men eg syns resten av sida vart litt mørk på ein måte. Kanskje du skulle prøve å endre skriftfarge / bakgrunnsfarge? Menyen ser grei ut som den er, men eg syns du burde lage 2 meny-linjer der du har "Bestill salgsboder", "Komite" og "Sponsorer" på nederste. Dessutan burde menyen ha litt større skrift og ein litt lysare farge. Eg syns også at du burde kutte ut dei runde kantane på tekstboksen som er under bildet og lage den boksen like brei som resten, sidan alle dei andre kantane er harde, og ikkje runde. Endret 29. mai 2009 av Hope93 Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Takker for konstruktiv kritikk Er det forresten lett å se at det står 2009 i fiskelogoen? Har laget ett par eksempel til no: Endret 29. mai 2009 av krokeen Lenke til kommentar
inspo Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Trur nok dei fleste vil skjønne at det står 2009 i logoen, for det er ganske lett å se Eg syns du ska ta det første eksempelet, fordi det andre vart litt for lyst i forhold til resten av sida. ;-) Etter mi meining burde du prøve med Eksempel 1 Lenke til kommentar
TroubleDouble Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Takker for konstruktiv kritikk Er det forresten lett å se at det står 2009 i fiskelogoen? Har laget ett par eksempel til no: Legg på større marginer på teksten, ja du mister litt plass men teksten blir mer lesbar med litt luft rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå