Gå til innhold

Beste bursdag EVER!

dePt

Anbefalte innlegg

Riktig nok i går, men jeg kommer ikke over hvor bra dagen var. (ble 19år om noen skulle lure)

I forgårs var jeg ferdig med alle skriftlige eksamener så jeg fikk skoledagen i går til å gå ved å spille og se film, HERLIG!

Fikk dab-radio med Wifi med familien min og endel kjøkkenutstyr med familien til dama (vi flytter sammen til høsten så det passer bra :D ) Brann slo Molde 2-0 hjemme, noe som passet veldig bra siden jeg mobbet samtlige ManU-fans jeg kjenner hele dagen. Og så til det jeg jubler mest for: Fikk endelig kamera i hendene etter en hel mnd. uten. Oppgraderte fra 400D til 40D, for en drøm. Elsker elsker elsker elsker elsker elsker ELSKER det!

Eneste som ikke gikk min vei i går var at jeg skadet kneet på innebandy treninga. Litt surt men det er nok bra igjen om 1ukes tid.

Redbull kom i salg på shellstasjonen her og i går. Konge!

Fyttigrisen for en bra dag!!! Nå blir det pilsing og guitar hero hos en kompis før vi stikker å bowler. Er "guttas kveld" på bowlingen, 35,- runden og gode priser på pils osv. Faen livet er HERLIG! Må si dagen i dag blir bra også. God helg folkens!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...