dePt Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Riktig nok i går, men jeg kommer ikke over hvor bra dagen var. (ble 19år om noen skulle lure) I forgårs var jeg ferdig med alle skriftlige eksamener så jeg fikk skoledagen i går til å gå ved å spille og se film, HERLIG! Fikk dab-radio med Wifi med familien min og endel kjøkkenutstyr med familien til dama (vi flytter sammen til høsten så det passer bra ) Brann slo Molde 2-0 hjemme, noe som passet veldig bra siden jeg mobbet samtlige ManU-fans jeg kjenner hele dagen. Og så til det jeg jubler mest for: Fikk endelig kamera i hendene etter en hel mnd. uten. Oppgraderte fra 400D til 40D, for en drøm. Elsker elsker elsker elsker elsker elsker ELSKER det! Eneste som ikke gikk min vei i går var at jeg skadet kneet på innebandy treninga. Litt surt men det er nok bra igjen om 1ukes tid. Redbull kom i salg på shellstasjonen her og i går. Konge! Fyttigrisen for en bra dag!!! Nå blir det pilsing og guitar hero hos en kompis før vi stikker å bowler. Er "guttas kveld" på bowlingen, 35,- runden og gode priser på pils osv. Faen livet er HERLIG! Må si dagen i dag blir bra også. God helg folkens! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Og jaggu ble det ikke en bra helg også?! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Bra det er noe som har hatt en bra helg, :\ Lenke til kommentar
dePt Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Huff da. Eksamensforberedelser eller? Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er bra! jeg blir nesten glad av å lese innlegget ditt! Det er sånn man må leve livet. Sette pris og være glad på det positive som man får. Ikke være lei seg, sur eller klager på det som er negative! Lykke til videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå