Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er man kjiip om man ikke går ut på byen?

Gjest kjiip eller?

Anbefalte innlegg

Gjest kjiip eller?

Er mann

Gikk mye ut på byen før, har avogtil noen ganger eg går ofte ut da det er mye fester,,,november/desember. Går aldri ut på byen bare for å gå ut på byen, funker ikke for meg. Kjeder meg og har liten til 0 suksess. Hilser eigentlig bare på gamle kjente treff nesten ingen nye. Og sjekking på pub har eg gitt opp, er for dei kule og kjekke.

Hadde ein lang periode da eg ikke gikk ut, og fleire damer/jenter spurde skal du ut på byen til helga. Og eg svarer nei går ikke ut på byen lenger. Det må du da gjør svarer dei. Artig det.

So etter 2-3 månders festing før jul. Vart eg lei, Vorspil gøy,,,kompisfester og min bror og svoger fester og by turer gøy osv. Men når eg kjem ut på puben føler eg at eg ikke passer inn.

Hadde vært på eit par fester med ei jente (+ andre og). Følte eg kom ikke so langt på vorspil med ho, på byen vart det eigentlig vanskligare og ta kontakt med hu og ho tok ikke kontakt med meg. blæ..

So kom ho vel etter jul februar/mars og spurde om eg skulle ut i helga. Svarde nei skal ikke ut, liker ikke å gå ut på pub sa eg. Ho svarde da "so kjiip du er da". ofc er det mange mannfolk eg snakker med som spør om eg skal feste til helga, men ein del kvinnfolk. Men føler responsen fra dei som lurer på om eg skal ut på puben er dårlig.

Trur nok mange spør for å være høflige. Men når dei synes eg er "kjiip som ikke går ut" synes eg er litt rart. Føler dei ikke har sett 2 ganger på meg eingong.

Føler meg ikke kjiip av å holde meg heime fra pub. Føler meg iallefall ikke kulere på byen av å gå ut.

Treff jo veldig mange kjente + folk daglig på jobb. Føler eg ikke treng å gå ut på pub for å treffe folk. Og damene er ikke intressert i meg. Er jo litt bortkastet å gå ut å drikke kvar helg da.

Er folk som ikke går ut på pub å fester kjiipe???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du virker til å ha en litt kjip innstilling til byen, spesielt hvis du ikke klarer å treffe nye mennesker. Da er det klart du ikke vil kose deg, men jeg hadde heller fokusert på selvtilliten din som må bedres enn at du oppfattes som kjip. Du burde ha det bedre med deg selv.

Lenke til kommentar

Er ingen regel oppi hodet mitt som sier det, nei.

Saken er kanskje at folk som spør deg føler at du avviser dem, og at det er det som er "kjipt"?

Second that. Tror det er det samme hva de hadde spurt om; fest, vors, hyggekveld uten drikke osv. Det kjipe er at du ikke skal være med, ikke hva du ikke skal være med på.

Lenke til kommentar
Gjest kjiip eller

Er ingen regel oppi hodet mitt som sier det, nei.

Saken er kanskje at folk som spør deg føler at du avviser dem, og at det er det som er "kjipt"?

Second that. Tror det er det samme hva de hadde spurt om; fest, vors, hyggekveld uten drikke osv. Det kjipe er at du ikke skal være med, ikke hva du ikke skal være med på.

Det dreier seg om Clup/party chicks, som regelrett går ut kvar helg. Sier ikke at dei spring etter mannfolk heile tida for å få sin neste "fix". Virker mer som dei liker å ha gøy sammen, jentene altså. Og sikkert vant til mye oppmerksomhet fra gutter. Som eg sa har eg vært på noen fester med desse jentene og pratet litt med dei på byen, men følte dei var bitch/kalde. Ikke sånn når eg treff dei til dagligdags da er kjekke og flørter med meg. So fortsette å gå ut men ignorerte dei. Eit par av dei vart litt snurtne virker det. Og da ho eine lurte på om eg skulle ut på byen til helga og eg sa nei. Vart ho snurten og sa eg var kjiip. "kjiip du er da".

Før jul takket eg nei til ein stor fest dei arrangerte. Først sa eg nei og ho eine sa "hvorfor det da" svarde bare noe tull. Eine hadde faktisk tårer i augene da hun lurte på korfor eg ikke skulle kome. Senere maste eine på meg og eg sa at eg blir litt idiot i fylla. Men ho sa ho skulle passe på meg. Gjekk ikke på festen og dei var ganske kalde mot meg ei stund men eg smelta dei.

Eg liker desse damene veldig godt. Dei er kjempehygglige, snille. Og smarte. Og dei liker meg nok litt. Men når vi treffes på byen og dei er oppdolla, er dei bitches og kalde som f...og eg somregel bare går heim. Og føler meg ganske deprimert, og ubruklig. Derfor er det like greit å ikke gå ut.

Lenke til kommentar

Jeg har vært veldig lite på byen, men deler samme meninger som deg omtrent. Nå har jeg kun vært på noen få forskjellige utesteder(martins i lillestrøm for det meste) de andre stedene er bare daue uten folk omtrent.

Er alltid smekk fullt, mye 16-17 åringer som bruker fakelegg og jeg ser på det som absolutt siste utvei hvis jeg absolutt vil ut en kveld. Pleier alltid å dra med noen kompiser, men man mister alltid de og begynner å gå å leite etter de mens man treffer på kjentfolk som man hilser og slår av en liten prat med. Jeg treffer aldri nye folk på slike utesteder omtrent, holder meg alltid til de jeg drar med sålenge jeg klarer. Synes det er kjipt og ihvertfall ikke verdt pengene eller noe. De fleste kompisene mine deler samme syn, men er kanskje litt bedre om man er glad i å danse. Er jo så bråkete der inne at man knapt kan prate også...

Nei jeg er mest fan av privatfester eller lokalefester, dra på en liten pub med noen kompiser kan være alreigt da, men sånne smekk fulle utesteder er bare driit synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...