Aak1 Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Styling av Emma Nilssen Hanssen C&C Endret 29. mai 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Bilde 1: Ble litt mye lyse områder her. Det som skjedde med mitt syn nå, var at først havnet de på øynene, men ble dratt til venstre lyse område, ned og havner på puppene. Ikke det at det ikke var et fint syn;) Men poenget var vel å holde fokus på øynene. Prøv å dempe det lyse området til venstre litt kanskje? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Bilde 1: Ble litt mye lyse områder her. Det som skjedde med mitt syn nå, var at først havnet de på øynene, men ble dratt til venstre lyse område, ned og havner på puppene. Ikke det at det ikke var et fint syn;) Men poenget var vel å holde fokus på øynene. Prøv å dempe det lyse området til venstre litt kanskje? Tror det er andre grunner til at man trekkes ned dit Jeg hadde likt et lite smil på jenta, i hvertfall på et av bildene. Litt intetsigende blikk. Lyset er veldig bra i det første, og med en reflektor eller noe hadde det blitt veldig flott. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Dere har rett begge to. En reflektor hadde vært knall. Skolen har tilgjengelig, men jeg fikk ikke lånt ut en, da lærerne ikke var å finne. Og jeg trodde jeg ikke fikk bruk for en. Skal se om jeg finner noen med smil. Jeg har det, men ikke med den samme posituren, så vidt jeg vet. Hva med bilde nr. 2? Og hvilket er best? Endret 29. mai 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Synes lyset var supert på det første jeg. Very trendy indeed med baklys alà dette og overeksponert bakgrunn. Men retusjeringen er ille, både her, og på det siste av hu andre ble det ikkje mye bedre, egentlig. Hudteksturen må være mye "krispere" ( i mangel av bedre ord). Du må se en skarp tekstur, som du nesten kan føle å ta på ;=) Ihvertfall om det skal være litt fashion. Det er grei retusjering for portretter, men skal det være litt mere mote / beauty så burde huden være litt annerledes(bedre?=D). Tror hun kunne ha senka haka litt på det første, også. Men fine bilder, sånn ellers. Kler fargene ganske bra. Bilde nr 1 er best. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 takk, takk. Damn, jeg suger virkelig på hudretusjering altså. xD Jeg får prøve på nytt Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Do that. Lavere opacity på blur-esque ting. Mere tid med Patch Tool, og sampling av hud med lav opacity brush, og mere highpass filter ^^ Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Desverre er bilde nr.1 av litt dårlig teknisk kvalitet. Men skal se hva jeg får til Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Ser det er litt uskarpt ja. Tatt på full åpning? =D Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Noe sånt, eller glemt av å slå ned iso, eller i ufokus, eller bevegelsesuskarphet. Har ikke filen her, gidder ikke å hente Mac-en Har litt lyst til å ta det på nytt, men er ikke sikkert hun gidder det. Å det gjør forsåvidt ikke jeg heller xD Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Syns virkelig du klarer å vekke oppmerksomheten min med bilde der. Pent syns jeg igrunn. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Pacht tool for å fjerne urenheter, kopier fargen på huden, mal over med ca 20% opacaty der hvor det trengs også en liten tur med dodge og burn tool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå